تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20543.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

نتایج خیره‌کننده انویدیا A100 در اولین بنچمارک؛ ۱۱ درصد سریعتر از تایتان وی

انویدیا A100 مبتنی بر معماری امپر چندین ماه پیش معرفی شد اما اخیرا تصویری از نتیجه اولین بنچمارک این GPU منتشر شده که از عملکرد فوق العاده‌ آن خبر می‌دهد. بر اساس توییت « Jules Urbach»، مدیرعامل ...

انویدیا A100 مبتنی بر معماری امپر چندین ماه پیش معرفی شد اما اخیرا تصویری از نتیجه اولین بنچمارک این GPU منتشر شده که از عملکرد فوق العاده‌ آن خبر می‌دهد.

بر اساس توییت « Jules Urbach»، مدیرعامل و بنیانگذار «OTOY» این محصول انویدیا توانسته در بنچمارک «OctaneBench» به امتیاز ۴۴۶ دست پیدا کند که آن را تبدیل به سریع‌ترین GPU در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر زرین شهر استان اصفهان - این بنچمارک می‌کند. تا به امروز این لقب در اختیار کارت گرافیک انویدیا «تایتان وی» با امتیاز ۴۰۱ قرار داشت. انویدیا A100 نسبت به Titan V تا ۱۱.۲ درصد عملکرد بهتری دارد و به گفته اورباخ، RTX آن غیرفعال بوده است.

عملکرد بالاتر A100 نسبت به تایتان وی چندان تعجب برانگیز نیست چرا که GPU جدید این شرکت اجزای قدرتمندی دارد. GA100 مساحتی برابر ۸۲۶ میلی‌متر مربع دارد و حاوی ۵۴.۲ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر زرین شهر استان اصفهان - میلیارد ترانزیستور است که به لطف لیتوگرافی ۷ نانومتری FinFET شرکت TSMC انویدیا به چنین موفقیتی دست پیدا کرده. این سیلیکون به ۱۲۸ چندپردازنده جریانی (SM) - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر زرین شهر استان اصفهان - و ۸۱۹۲ هسته CUDA مجهز شده است.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر زرین شهر استان اصفهان

انویدیا A100‌ از ۶۱۹۲ هسته CUDA و ۴۳۲ هسته تنسور بهره می‌برد و دارای ۴۰ گیگابایت حافظه HBM2E با رابط حافظه ۵۱۲۰ بیتی است که - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر زرین شهر استان اصفهان - پهنای باند آن را به ۱۵۵۵ گیگابایت بر ثانیه می‌رساند. در مقابل، تایتان وی به ۵۱۲۰ هسته CUDA‌ مجهز شده و ۱۲ گیگابایت حافظه HBM2 دارد.

OctaneBench با OctaneRender از کارت‌های گرافیک بنچمارک می‌گیرد و یکی از نیازمندی‌های آن، هسته CUDA انویدیا است، بنابراین در این بنچمارک نمی‌توانید GPU رادئون شرکت AMD را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر زرین شهر استان اصفهان - پیدا کنید و در آن کارت‌های گرافیک جیفورس، کوادرو و تسلا به چشم می‌خورند.

در این بنچمارک کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti با امتیاز ۳۰۲ در رتبه ۱۴ام قرار گرفته و A100 تا ۴۷.۷ درصد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر زرین شهر استان اصفهان - از آن سریعتر است. اگرچه GA100‌ عملکرد بهتری در مقایسه با این دو GPU خواهد داشت، اما تنها برای دیتاسنترها مورد استفاده قرار می‌گیرد و نباید منتظر حضور آن در کارت‌های گرافیک عادی باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone