تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20538.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

کشف یک نقص امنیتی جدید در پردازنده های اینتل

به تازگی نقص امنیتی جدیدی که در پردازنده های اینتل کشف شده است، به مهاجمان اجازه می دهد تا هر گونه اطلاعاتی را که اخیرا توسط پردازنده، پردازش شده است را به سرقت ببرند. این ...

به تازگی نقص امنیتی جدیدی که در پردازنده های اینتل کشف شده است، به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - مهاجمان - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - اجازه می دهد تا هر گونه اطلاعاتی را که اخیرا توسط - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - پردازنده، پردازش شده است را به سرقت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - ببرند. این نقص حتی در سرورهای ابری نیز وجود داشته و می تواند منجر به سرقت اطلاعات شخص از طریق ماشین مجازی در حال اجرا روی رایانه فرد شود.

هنوز دقیقا مشخص نیست که آیا حملات انجام شده از طریق این نقص امنیتی در رده حملات ZombieLoad قرار می گیرد یا خیر. این نقص امنیتی توسط محققان دانشگاه گراس کشف و به اینتل اعلام شد. اینتل نیز کدی را برای رفع این نقص در اختیار سازندگان رایانه ها قرار داده تا بتوانند با ارائه بروز رسانی های نرم افزاری کاربران خود را از حملات احتمالی مصون کنند.

ZombieLoad آخرین نقص یافته شده از  سلسله نقص های امنیتی مربوط به ویژگی اجرای زودهنگام است که در بیشتر پردازنده های جدید، وجود دارد. این نوع حملات اجازه سرقت اطلاعات حساس و کلیدی را از رایانه فرد قربانی به هکر می دهد. اجرای زودهنگام به سیستم این اجازه را می دهد تا پردازنده ها به طور پیش فرض دستورات احتمالی بعدی را به منظور - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - افزایش سرعت دستورات، اجرا کنند.

با توجه به گزارش ها، تقریبا این نقص بر روی تمامی تراشه های تولید شده اینتل از سال 2011 تاثیر گذار است. در حال حاضر اپل، گوگل و مایکروسافت بروز رسانی های مورد نیاز را در اختیار کاربران قرار داده اند. مهاجمان برای استفاده از ZombieLoad باید قادر به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - اجرای کد روی رایانه فرد باشند لذا این نقص امنیتی، مشکلی نیست که گریبان همه کاربران را گرفته باشد.

پچ های ارائه شده برای پردازنده ها از سوی شرکت ها کارساز است اما این آپدیت های نرم افزاری به طور کامل امکان قطع این نوع حمله را نمی دهند. اجرای زودهنگام ویژگی است که محققان کماکان انتظار کشف نواقص بیشتری را از آن دارند. اسپکتر و ملتداون اولین و دومین آنها بود و چند ماه بعد سایر نقص های امنیتی این ویژگی نیز کشف شدند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان

تا کنون، این حملات تأثیرات مخربی که محققان از بابت آن هشدار داده بودند را در پی نداشته است. با وجود اینکه پچ های امنیتی در اختیار - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - کاربران - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - قرار گرفته، اما این راهکار ها تنها سرعت مهاجمان را کمی کاهش می دهد و هنوز هم - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - برای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - مهاجمان این نقص امنیتی جزو راه های اصلی دسترسی به اطلاعات کاربران است. با وجود رایانه های که سالیان متمادی با این نوع از تراشه ها ساخته شده اند، هنوز هم حملات از طریق این نقص ادامه دار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر داوین نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
حالتون خوبه؟ سایت ***** یخچال فریجیدر LFTR1835VF شما را با بهترین قیمت و بهترین گارانتی صومعه سرا گیلان فشخام تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone