تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20523.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

بانک مرکزی اعلام کرد: کاهش ۸۵ درصدی فیشینگ با اجرای رمز دوم پویا

بانک مرکزی اعلام کرد که «افشای اطلاعات حساس کارت بانکی» و رخدادهای مرتبط با «فیشینگ درگاه‌های پرداخت» در اسفند ۹۸ نسبت به میانگین رخدادهای شناسایی‌شده در ماه‌های ابتدایی سال (پیش از اجرای رمز دوم پویا) ...

بانک مرکزی اعلام کرد که «افشای اطلاعات حساس کارت بانکی» و رخدادهای مرتبط با «فیشینگ درگاه‌های پرداخت» در اسفند ۹۸ نسبت به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - میانگین رخدادهای شناسایی‌شده در ماه‌های ابتدایی سال (پیش از اجرای رمز دوم پویا) به ترتیب قریب به ۹۰ و ۸۵ درصد کاهش داشته است.

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرده که پس از پیاده سازی پروژه رمز پویا، رخدادهای سایبری شبکه بانکی کشور را رصد و پایش مداوم کرده تا از اثربخشی این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - پروژه اطمینان یابد. بر این اساس، نتایج رصد رخدادهای سایبری شبکه بانکی نشان می‌دهد «افشای اطلاعات حساس کارت بانکی» در ۹ ماهه اول سال ۱۳۹۸ بسیار بالا بوده و از دی ماه (زمان اجرایی شدن رمز پویا) یک شیب کاهش شدیدی را پیدا کرده است؛ به طوری که رخدادهای رصد شده در این دسته، در اسفندماه قریب به ۹۰ درصد نسبت به زمان قبل از پیاده سازی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - رمز پویا کاهش داشته است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران

در مورد پدیده فیشینگ نیز بانک مرکزی با ارائه آماری مشابه ذکر کرده از ابتدای سال ۹۸، روند افزایشی جرایم فیشینگ کاهش - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - داشته و میزان این کاهش را ۸۵ درصد اعلام کرده است.

از سوی دیگر بانک مرکزی تاکید کرده با توجه به اطلاعاتی که این نهاد در خصوص تعداد دستورات قضایی ابلاغ‌شده به بانک‌ها و مؤسسات اعتباری در حوزه جرائم سایبری در اختیار دارد،  کاهش قابل‌توجه تعداد این دستورات، هم‌زمان با عملیاتی سازی رمز دوم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - پویا را نشان میدهد.

بانک مرکزی اعلام کرده که با توجه به رشد ۴۰۰ درصدی پرونده‌های تشکیل شده در پلیس فتا در ابتدای سال ۹۸، بر آن شده تا هرچه زودتر پروژه رمز دوم پویا را در دستور کار خود قرار داده و آن را پیاده سازی نماید تا این حجم از پرونده‌ها در آینده تبدیل به آمار بسیار نگران‌کننده‌ای نشوند. بانک مرکزی در گزارش خود درباره چگونگی نحوه اجرای این طرح چنین نوشته است:

«در این طرح سعی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - بر این بود که اقشار مختلف مردم با سطوح مختلفی از امکانات و سلایق و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - در سنین مختلف پوشش داده شوند؛ لذا راهکارهای مختلفی نظیر ارائه پیامکی رمز پویا در کنار برنامک‌های رمزساز و اعمال معافیت برای تراکنش‌های با مخاطره پایین (مبالغ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - زیر ۱۰۰ هزار تومان) به‌منظور ایجاد تعادل میان امنیت و سهولت کاربری طرح‌ریزی و اجرا شد.»

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران

بانک مرکزی در گزارش خود اعلام کرده دشواری سوءاستفاده از کارت‌های بانکی، بزرگ‌ترین دستاورد پویاسازی رمزهای دوم کارت‌های بانکی است و این روند برای دشوارتر کردن فعالیت‌های سودجویانه ادامه خواهد داشت.

این نهاد همچنین از صبر و همراهی مردم برای پیاده‌سازی چنین طرحی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - تشکر کرده و از آنها خواسته تا فرهنگ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - استفاده از خدمات بانکی خود را با نهایت دقت و امنیت ادامه دهند تا کلاهبرداران - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - ناکام بمانند. به نظر می‌رسد و صبر و بردباری که بانک مرکزی از آن صحبت به میان آورده مربوط به مشکلات متعدد پروژه رمز پویا در ماه‌های آغازین خود باشد، مشکلاتی که هنوز هم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - ادامه دارد و برخی از کاربران - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - را درگیر خود ساخته است.

همچنین - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - ناگفته نماند بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی نیز در زمان پیاده‌سازی این طرح ضررهایی محتمل شدند و برخی از مدیران عامل این استارتاپ‌ها در گفتگوی خود با دیجیاتو گفته‌اند که جرائم فیشینگ دوباره روند افزایشی به خود گرفته‌اند.

نظر شما درباره پروژه رمز - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - پویا چیست؟ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جویبار استان مازندران - آیا تاکنون چالشی با این پروژه داشته‌اید؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone