تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20520.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سونی از اولین کارت حافظه CFExpress Type A دنیا؛ ۲ برابر سریع‌تر از SDXC

سونی در کنار رونمایی از دوربین فول فریم A7S III، از اولین کارت حافظه CFExpress Type A دنیا و کارت خوان آن رونمایی کرد. کارت حافظه CFExpress Type A عضو خانواده «جان سخت» کارت‌های حافظه ...

سونی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - در کنار رونمایی از دوربین فول فریم A7S - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - III، از اولین کارت حافظه CFExpress Type A دنیا و کارت خوان آن رونمایی کرد.

کارت حافظه CFExpress Type A عضو خانواده «جان سخت» کارت‌های حافظه سونی به شمار رفته و در ظرفیت‌های ۸۰ و ۱۶۰ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. نرخ انتقال داده این کارت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - در بالاترین سرعت حدوداً دو برابر سریع تر از کارت‌های حافظه SDXC بوده و سرعت خواندن و نوشتن در آن به ترتیب ۷۰۰ و ۸۰۰ مگابایت بر ثانیه اعلام شده است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان

این کارت حافظه کوچک به «هیت سینک» مجهز شده که گرما را از تراشه حافظه به سطح کارت انتقال - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - داده و به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - گفته سونی «انتقال داده‌های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - حجیم در سرعت‌های بالا برای مدت زمان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - طولانی‌تر» را امکان پذیر می‌کند. از آنجا که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - این کارت جان سخت به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - شمار می‌رود، تا حدودی در برابر خمش و ضربه مقاوم بوده و از گواهی گرد و غبار IP57 برخوردار است.

سونی می‌گوید کارت حافظه CFExpress Type A برای عکسبرداری پیوسته سرعت بالا شامل بیش از ۱۰۰۰ تصویر فشرده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - سازی نشده در فرمت RAW و همچنین فیلمبرداری با رزولوشن 4K 120p در بیت ریت‌ های بالا ایده‌آل است. دوربین فول فریم A7S III سونی که به تازگی از آن رونمایی شد از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان

سونی همچنین از کارت خوان USB-C کارت حافظه CFExpress Type A نیز رونمایی کرد که در کنار این کارت، از کارت‌های SD نیز پشتیبانی کرده و حداکثر نرخ انتقال داده ۱۰ گیگابیت بر ثانیه را به ارمغان می‌آورد.

کارت حافظه CFExpress Type A و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - کارت خوان SD/CFExpress Type A سونی از هم اکنون برای پیش فروش در دسترس قرار گرفته و انتظار می‌رود همزمان با دوربین AS7 - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - III در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - ماه سپتامبر (شهریور-مهر) به بازار عرضه شوند. مدل ۸۰ گیگابایتی این کارت ۲۰۰ دلار، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر کردستان استان کردستان - مدل ۱۶۰ گیگابایتی ۴۰۰ دلار و کارت خوان آن ۱۲۰ دلار قیمت دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone