تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20544.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس نورد در تست مقاومت به سادگی خم شد [تماشا کنید]

کمپانی وان پلاس موبایل میان رده «نورد» را در حالی معرفی کرده که ضمن به ارث بردن ماهیت و امکانات پرچمدارانی مانند وان پلاس ۸، قیمت مقرون به صرفه‌ای را ارائه می‌کند. اما گویا ارزان ...

کمپانی وان پلاس موبایل میان رده «نورد» را در حالی معرفی کرده که ضمن به ارث بردن ماهیت و امکانات پرچمدارانی مانند وان پلاس ۸، قیمت مقرون به صرفه‌ای را ارائه می‌کند. اما گویا ارزان بودن این موبایل بی‌دلیل هم نیست و تست مقاومت از عدم استحکام کافی آن حکایت دارد.

وان پلاس نورد از چیپست اسنپدراگون 765G برخوردار بوده، نمایشگری نسبتا کوچکتر و فلت در قیاس با مدل‌های پرچمدار داشته، دوربین تله‌فوتو ندارد و از همه مهمتر، روی فریمی پلاستیکی سوار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - شده است.

اصلی‌ترین موضوعی که از نظر مقاومت بین تلفن‌های هوشمند تفاوت ایجاد می‌کند، فریم و شاسی اصلی دستگاه است که این روزها معمولا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - از جنس فلز هستند. اما به نظر می‌رسد عمده‌ترین ضعف میان رده وان پلاس نورد استفاده از فریم پلاستیکی است که باعث می‌شود در مقابل آزمایش‌ها دوام نیاورده و به سادگی خم شود.

در جدیدترین تست مقاومت JerryRigEverything، وان پلاس نورد با اولین فشار از سمت نمایشگر به سادگی خم شد، فریم کناری شکست و صفحه نمایش از کار افتاد. نکته جالب ماجرا هم این است - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - که شیشه گوریلا گلس 5 این موبایل در مرحله - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - اول آسیبی ندید، اما صفحه لمسی جای‌گذاری شده در زیر آن (تاچ اسکرین) شکسته شد و از کار افتاد.

بدون شک این اتفاق به خاطر استفاده از فریم پلاستیکی است که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - با کمترین فشار ممکن احتمال - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - شکستنش وجود دارد و همین موضوع مقاومت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - کلی دستگاه را پایین آورده و به اجزای داخلی موبایل آسیب می‌زند. وان پلاس نورد در بقیه موارد تست مانند مقاومت در برابر خط و خش و شعله مستقیم نسبتا سربلند ظاهر شده است.

قطعا چنین فشاری در دنیای واقعی و زندگی روزمره به یک گوشی موبایل وارد نمی‌شود که کاربر بخواهد نگران خم شدن آن باشد، اما در هر صورت توصیه می‌شود کاربران - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - این موبایل را در جیب پشتی شلوارشان نگذارند تا به هنگام نشستن خم نشود. وان پلاس نورد با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۳۹۹ یورو و مدل ۱۲ گیگابایتی آن با ۲۵۶ گیگابایت رم ۴۹۹ یورو قیمت گذاری شده و چهاردهم مرداد ماه روانه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر صومعه سرا استان گیلان - بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone