تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20527.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

دوربین سونی A7S III معرفی شد؛ فیلمبرداری 4K 120p و لرزشگیر داخلی

سونی پس از پنج سال از جانشین دوربین AS7 II رونمایی کرد. دوربین A7S III با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی، پردازنده تصویر جدید و قابلیت فیلمبرداری 4K 120p از حدود دو ماه دیگر به قیمت ۳۵۰۰ ...

سونی پس از پنج سال از جانشین دوربین AS7 - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - II رونمایی کرد. دوربین A7S III با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی، پردازنده تصویر جدید و قابلیت فیلمبرداری 4K 120p از حدود دو ماه دیگر به قیمت ۳۵۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود.

سونی A7S III از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی EXMOR R CMOS فول فریم برخوردار است. ترکیب رزولوشن پایین با سنسور بزرگ - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - سبب عملکرد بسیار مطلوب این دوربین در نور کم می‌شود. این محصول از پردازنده تصویر BIONZ XR برخوردار است - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - که به گفته - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - سونی توان پردازشی آن هشت برابر بیشتر از پردازنده تصویر به کار رفته در دوربین A7S II است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان

به گفته سونی این دوربین بیش - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - از ۱۵ استاپ در محدوده دینامیک را به ارمغان آورده و ۳ برابر اعوجاج کمتری را در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - وضعیت شاتر چرخشی (Rolling Shutter) فراهم می‌کند. بازه ISO آن ۴۰۹۶۰۰-۴۰ است و توانایی عسکبرداری با نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه در حالت Burst را داشته و می‌توان حداکثر ۱۰۰۰ تصویر با ردیابی کامل AF/AE در فرمت RAW را ثبت کرد. این دوربین همچنین قادر به ثبت تصویر با فرمت HEIF - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - در بازه دینامیک عریض (HLG) با عمق رنگ ۱۰ بیتی است.

سونی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - A7S III توانایی فیلمبرداری در رزولوشن 4K 120p - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - با نمونه برداری - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - رنگی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - ۴:۲:۲ و عمق رنگ ۱۰ بیتی را دارد. می‌توان به کمک درگاه HDMI فیلمبرداری خارجی با رزولوشن 4K در عمق رنگ ۱۶ بیتی را نیز انجام داد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان

دوربین مورد بحث از S-Gamut, S-Gamut 3 و S-Gamut3 پشتیبانی می‌کند. همچنین فرمت XAVC HS با کدک - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - H.265 برای تولید خروجی بهینه تر نیز - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - وجود دارد. محدودیتی در فیلمبرداری وجود نداشته - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - و کراپ تنها در تنظیمات 4K 120p رخ می‌دهد. قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز از ۷۵۹ نقطه استفاده می‌کند که ۹۲ درصد از سنسور تصویر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - را پوشش می‌دهد. ردیابی و فوکوس خودکار آنی چشم نیز برای متمرکز شدن روی سوژه وجود دارند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان

دوربین A7S III از لرزشگیر ۵ محوره داخلی برخوردار بوده و بالاترین عملکرد را حین استفاده با لنزهای IBIS و گیمبال‌ها نشان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - می‌دهد، اما با - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - لنزهای بدون لرزشگیر نیز عملکرد مطلوبی خواهد داشت. این دوربین - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - همچنین به منظره یاب OLED با ۹.۴۴ - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - میلیون نقطه مجهز شده است. نمایشگر لمسی ۳ اینچی ۱.۴۴ میلیون نقطه‌ای پشت نیز حالا به طور کامل قابلیت چرخش پیدا کرده که برای اولین بار در خانواده A7 دیده می‌شود.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان

سونی رابط کاربری این دوربین را نیز دستخوش تغییرات اساسی کرده و دیگری خبری از منوهای گیج کننده نیست. رابط کاربری کاملاً مبتنی بر لمس بوده و کاربر می‌تواند به کمک نمایشگر لمسی به آسانی گزینه‌ها را انتخاب کرده و در منو بالا و پایین برود. این محصول به لطف برخورداری از دو اسلات کارت حافظه از کارت‌های SDXC/SDHC یا CFexpress پشتیبانی کرده و امکان ذخیره تصاویر و ویدیو در هر دو اسلات به طور همزمان وجود - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - دارد.

دوربین A7S III با قیمت ۳۵۰۰ دلار (فقط برای بدنه) از ماه سپتامبر (شهریور-مهر) به بازار عرضه خواهد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر آوج استان زنجان - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone