تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20512.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل احتمالاً هفته جاری از آی مک جدید با پردازنده ۱۰ هسته‌ای اینتل رونمایی می‌کند

پیشتر شایعه شده بود که اپل به زودی از آی مک جدید با ظاهر تغییر شکل یافته رونمایی می‌کند. حال شایعه جدید از عرضه این محصول در هفته جاری و با شاسی تغییرنیافته خبر می‌دهد. ...

پیشتر شایعه شده بود که اپل به زودی از آی مک جدید با ظاهر تغییر شکل یافته رونمایی می‌کند. حال شایعه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - جدید از - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - عرضه این محصول در هفته جاری و با شاسی تغییرنیافته خبر می‌دهد.

بر اساس گزارش جدید سایت 9to5Mac، اپل احتمالاً از آی مک جدید مجهز به پردازنده اینتل در هفته جاری رونمایی می‌کند. شایعه‌ای که قبلاً منتشر شده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - بود از عرضه این محصول در نمایشگاه WWDC خبر می‌داد. این شایعه درست از آب درنیامد و اپل هیچ محصول فیزیکی را در این رویداد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - معرفی نکرد.

اوایل ماه جاری میلادی بنچمارک آی مک جدید با پردازنده ۱۰ هسته‌ای اینتل Core i9 و پردازنده گرافیکی Radeon Pro 5300 در پلتفرم گیکبنچ منتشر شد و به احتمال عرضه این محصول در آینده نزدیک قوت بخشید.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان

یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام کاربری L0vetodream نیز حدوداً یک هفته قبل مدعی شد که محصولات جدید اپل «آماده صادرات» هستند. با نگاه به سابقه اپل در عرضه محصولات متوجه می‌شویم عرضه آی مک در ماه ژوئیه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - چندان دور از انتظار نیست. این شرکت مک بوک ایر و مک بوک پرو جدید را سال گذشته میلادی در ماه ژوئیه معرفی کرد.

شایعه دیگری در مورد آی مک جدید با پردازنده اینتل منتشر شده که نشان می‌دهد ظاهر این محصول برخلاف شایعات قبلی تغییر نکرده است. بر اساس این شایعه، اپل تغییر ظاهر را در آی مک‌های آینده با پردازنده اپل سیلیکون انجام خواهد داد تا آن‌ها را به خرید این محصول با پردازنده اختصاصی ترغیب کند.

شایعاتی که پیشتر در مورد آی مک مبتنی بر پردازنده اینتل منتشر شده‌اند، از حذف حافظه Fusion Drive و جایگزینی آن با حافظه SSD و مجهز شدنش به تراشه امنیتی T2 خبر می‌دهند.

اپل - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - آخرین بار سال - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - ۲۰۱۲ و با معرفی آی مک جدید شاسی خارجی این محصول را دستخوش تغییر کرد که فقط از کناره‌ها قابل تشخیص است. به غیر از این مورد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - ظاهر آی مک از روبرو چندین دهه است که دست نخورده باقی مانده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone