تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20519.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

محققان از آسیب ماندگار کرونا به قلب اکثر بیماران خبر می‌دهند

مجموعه تحقیقاتی جدید نشان می‌دهد قلب اکثر افرادی که بعد از ابتلا به ویروس کرونا بهبود یافته‌اند، با آسیبی ماندگار همراه بوده‌اند. این مطالعات مدعی هستند ویروس مستقیما به عضلات بدنه قلب حمله کرده و ...

مجموعه تحقیقاتی جدید - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تنکابن استان مازندران - نشان می‌دهد قلب اکثر افرادی که بعد از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تنکابن استان مازندران - ابتلا به ویروس کرونا بهبود یافته‌اند، با آسیبی ماندگار همراه بوده‌اند. این مطالعات مدعی هستند ویروس مستقیما به عضلات بدنه قلب حمله کرده و به آنها آسیب‌هایی جدی وارد می‌کند، حتی در مواردی که فرد مبتلا علائمی بسیار ساده از خود نشان داده و در بیمارستان بستری نشده باشد.

در حالی که بیشتر تمرکز مردم روی نرخ مرگ و میر ناشی از شیوع کووید-19 است و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تنکابن استان مازندران - حالا شش ماهی می‌شود که درگیر پاندمی هستیم، محققین دریافته‌اند افرادی که بعد از ابتلا به صورت کامل بهبود یافته‌اند، نشانه‌هایی از آسیب دائمی به بدنه قلب خود به همراه دارند.

از همان ابتدای شروع پاندمی ویروس کرونا، پزشکان و متخصصان اذعان داشتند افرادی که ناراحتی قلبی دارند یا به نحوی عضله قلب آنها در گذشته آسیب دیده، در معرض مرگ بیشتری نسبت به دیگر مبتلایان به ویروس هستند. هرچند معلوم نبود دقیقا کووید-19 چه تاثیری روی قلب می‌گذارد و آیا اصلا به صورت مستقیم به آن حمله می‌کند یا خیر.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تنکابن استان مازندران

این مجموعه مطالعات روی بیش از ۱۰۰ بیماری که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تنکابن استان مازندران - سلامتی خود را باز یافته‌اند (با متوسط سن ۴۹ سال) و طی بازه زمانی ۷۱ روز صورت گرفته؛ با استفاده از تصویربرداری تشدید مغناطیسی قلبی (CMR) منظم محققان به سادگی دریافتند حدود ۷۸ درصد از افرادی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تنکابن استان مازندران - که بهبود پیدا کرده‌اند، علائمی در زمینه آسیب جدی به عضلات قلبی و ۶۰ درصد از آنها نیز التهاب عضله قلب داشتند. این در حالی است که تنها ۳۳ درصد از افراد مورد آزمایش قرار گرفته سابقا در بیمارستان بستری شده بوده‌اند.

مطالعات نشان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تنکابن استان مازندران - می‌دهند ممکن است آسیب‌های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تنکابن استان مازندران - وارد شده به عضله قلب، به خاطر وجود التهابی پیشین بوده که به خاطر حمله ویروس کرونا تشدید شده است. همچنین دقیقا معلوم نیست این آثار مشاهده شده برای همیشه ماندگار خواهند بود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تنکابن استان مازندران - یا در طولانی مدت بهبود پیدا می‌کنند.

دومین بخش از مطالعات روی ۳۹ بیمار کووید-19 انجام شده که به طور دقیق‌تر بدنه قلب را مورد واکاوی قرار داده است. در بین - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تنکابن استان مازندران - بیمارانی با متوسط سن ۸۵ سال، علت اصلی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تنکابن استان مازندران - مرگ ناشی از ابتلا به این ویروس، درگیری با ذات‌الریه بوده و در ۶۰ درصد از موارد نیز آسیب‌هایی جدی در بدنه قلب نیز رویت شده است. هرچند همچنان متخصصان تاکید دارند هیچ مدرکی مبنی بر ماندگار بودن این شرایط در افرادی که بهبود پیدا می‌کنند وجود ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone