تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20515.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

توسعه هسته تنسور فوتونیک که از یادگیری ماشینی با سرعت نور پشتیبانی می‌کند

محققان اخیرا به یک دستاورد بزرگ در زمینه هوش مصنوعی دست پیدا کرده‌اند و برای انجام محاسبات یادگیری ماشینی بجای الکتریسیته، به سراغ نور رفته‌اند. این رویکرد جدید سرعت و راندمان یادگیری ماشینی در شبکه‌های ...

محققان اخیرا به یک دستاورد بزرگ در زمینه هوش مصنوعی دست پیدا کرده‌اند و برای انجام محاسبات یادگیری ماشینی بجای - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران - الکتریسیته، به سراغ نور رفته‌اند.

این رویکرد جدید سرعت و راندمان یادگیری ماشینی در شبکه‌های عصبی را بهبود می‌دهد. این شبکه‌ها نوعی از هوش مصنوعی محسوب می‌شوند که هدف از توسعه آن‌ها، تکرار فعالیت‌هایی است که مغز انسان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران - انجام می‌دهد و شبکه‌ها می‌توانند بدون نظارت، آن‌ها را به خود آموزش دهند.

پردازنده‌های کنونی مورد استفاده در یادگیری ماشینی در زمینه انجام عملیات‌های پیچیده محدودیت دارند که علت آن، انرژی موردنیاز برای پردازش اطلاعات است. هرچقدر کار هوشمندانه‌تر و اطلاعات پیچیده‌تر باشند، به توان بیشتری نیاز خواهد بود. این شبکه‌ها با مشکل سرعت پایین انتقال دیتای الکترونیکی میان پردازنده و حافظه نیز مواجه هستند.

به گزارش ایندیپندنت، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران - محققان دانشگاه «جرج واشنگتن» در ایالات متحده آمریکا به این موضوع پی برده‌اند که با استفاده از فوتون‌ها درون واحدهای پردازش شبکه‌های عصبی (TPU) می‌توانند بر این مشکلات غلبه کنند و هوش مصنوعی قدرتمندتر و با بهره‌وری بالاتر خلق کنند. این مقاله که در ژورنال «Applied Physics Reviews» به چاپ رسیده، نشان می‌دهد که TPU مبتنی بر فوتون در مقایسه با TPU الکتریکی، ۲ تا ۳ مرتبه عملکرد بالاتری داشته‌اند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران

یکی از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران - نویسندگان این مقاله، «ماریو میسگولیو» اعلام کرده:

«ما در پژوهش خود به این موضوع پی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران - بردیم که پلتفرم‌های فوتونیک یکپارچه با حافظه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران - نوری کارآمد، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران - می‌توانند به عملیات‌های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران - یکسان با واحد پردازشی تنسور دست پیدا کنند، با این حال انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کنند و توان عملیاتی بالاتری دارند.»

از کاربردهای تجاری برای این پردازنده‌ جدید می‌توان به شبکه‌های 5G و 6G و همچنین دیتاسنترها که اطلاعات زیادی را پردازش می‌کنند، اشاره کرد. دکتر میسگولیو به این موضوع اشاره کرده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بابلسر استان مازندران - که پردازنده‌های اختصاصی فوتونیک می‌توانند باعث صرفه‌جویی زیادی در مصرف انرژی شوند، زمان پاسخگویی را بهبود دهند و هچنین باعث کاهش ترافیک دیتاسنترها شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماکان نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
روزتون بخیر شما بی بی سر روزه بابلسر طرح تعویض یخچال جی پلاس قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در بی بی سر روزه شهر بابلسر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone