تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20528.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگاه CES 2021 فقط به صورت آنلاین برگزار می‌شود

نمایشگاه CES 2021 به علت شیوع ویروس کرونا، در ژانویه سال آینده میلادی تنها به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. نمایشگاه CES معمولا در لاس وگاس برگزار می‌شود و شاهد کنفرانس‌های شرکت‌های بزرگ در آن ...

نمایشگاه CES 2021 به علت شیوع ویروس کرونا، در ژانویه سال آینده میلادی تنها به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

نمایشگاه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جهرم استان فارس - CES معمولا در لاس وگاس برگزار می‌شود و شاهد کنفرانس‌های شرکت‌های بزرگ در آن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جهرم استان فارس - هستیم، البته علاوه بر کمپانی‌های بزرگ، شرکت‌های کوچک، تولیدکنندگان و سایر افراد فعال در دنیای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جهرم استان فارس - فناوری نیز در آن حضور دارند و جلساتی را برگزار می‌کنند.

انجمن فناوری مصرفی (CTA) اخیرا اعلام کرده که نمایشگاه CES 2021 تنها به صورت آنلاین برگزار می‌شود و یک تجربه فراگیر را در اختیار افراد قرار می‌دهد. این سازمان درباره نحوه برگزاری این نمایشگاه جزئیاتی منتشر نکرده و تنها ادعا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جهرم استان فارس - کرده که بسیار شخصی خواهد بود، البته سال ۲۰۲۲، CES به صورت فیزیکی در لاس وگاس برگزار خواهد شد.

نزدیک به دو ماه پیش CTA اعلام کرد که این نمایشگاه را به صورت فیزیکی برگزار می‌کند و البته شرکت‌ها می‌توانستند بطور دیجیتالی نیز در مراسم شرکت کنند. این موضوع زمانی اعلام شد که بسیاری از کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها مانند کنفرانس F8 فیسبوک، گوگل I/O، کنفرانس - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جهرم استان فارس - توسعه‌دهندگان بازی، SXSW و تمام کنفرانس‌های مایکروسافت به علت شیوع ویروس کرونا لغو شده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جهرم استان فارس - بودند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جهرم استان فارس

کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ یکی از اولین نمایشگاه‌های دنیای فناوری بود که به علت شیوع ویروس کرونا ابتدای سال جاری میلادی برگزار نشد. چندین هفته پیش از برگزاری این کنگره، تصمیم به لغو آن گرفته شد چرا که شمار مبتلایان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جهرم استان فارس - به کرونا افزایش چشمگیری پیدا کرده بود.

انتظار می‌رود تا اواخر یا اوایل سال آینده میلادی واکسن کرونا به تولید انبوه برسد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جهرم استان فارس - و در اختیار عموم مردم قرار بگیرد. در صورتی که شرکت‌ها طبق برنامه‌ریزی کنونی بتوانند این واکسن‌ها را تولید کنند، احتمالا از نیمه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر جهرم استان فارس - دوم سال آینده میلادی شاهد برگزاری نمایشگاه‌ها به صورت حضوری خواهیم بود، البته گوگل اخیرا اعلام کرده که کارکنان آن می‌توانند تا اواسط سال ۲۰۲۱ دورکار باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone