تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20533.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اینتل از پردازنده ۱۰ هسته‌ای Core i9-10850K برای دسکتاپ رونمایی کرد

اینتل از پردازنده دسکتاپی Core i9-10850K از خانواده Comet Lake رونمایی کرد. این پردازنده کمی ضعیف تر از پردازنده پرچمدار ۱۰ هسته‌ای i9-10900K بوده و با قیمت کمتری به بازار عرضه خواهد شد. به گزارش ...

اینتل از پردازنده دسکتاپی Core i9-10850K از خانواده Comet Lake رونمایی کرد. این پردازنده کمی ضعیف تر از پردازنده پرچمدار ۱۰ هسته‌ای i9-10900K بوده و با قیمت کمتری به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش Anandtech، پردازنده Core i9-10850K از لحاظ سرعت کلاک پایه و بوست تقریباً - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - ۱۰۰ مگاهرتز از پردازنده پرچمدار 10900K ضعیف تر بوده و حدوداً ۹۷ درصد از عملکرد این پردازنده را به ارمغان می‌آورد. این تفاوت ناچیز قابل چشم پوشی بوده و با توجه به تفاوت قیمت ناچیز این پردازنده با 10900K، خرید آن - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - تنها برای کاربرانی که به دنبال صرفه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - جویی شدید در قیمت‌ها هستند توجیه پذیر خواهد بود.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران

پردازنده Core i9-10850K از پیکربندی ۱۰ هسته‌ای و همچنین پردازشگر گرافیکی یکپارچه UHD - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - 630 برخوردار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - است. این چیپ همچنین مشابه پردازنده پرچمدار 10900K از فناوری Thermal Velocity Boost برخوردار بوده و توان طراحی گرمایی (TDP) آن ۱۲۵ وات اعلام شده است. به عبارت ساده‌تر این چیپ همان پردازنده 10900K است - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - که سرعت کلاک آن ۱۰۰ مگاهرتز کاهش پیدا کرده است.

پردازنده Core i9-10850K - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - علاوه بر تولیدکنندگان کامپیوتر، در دسترس خرده فروشی‌ها نیز قرار خواهد گرفت. اینتل قیمت اولیه این محصول را ۴۵۳ دلار اعلام کرده که حدوداً ۳۵ دلار از قیمت پردازنده پرچمدار 10900K کمتر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - است. البته قیمت یاد شده برای عمده فروشی بوده و قیمت تمام شده آن برای مصرف کننده احتمالاً بیشتر خواهد بود.

اینتل روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. این شرکت اخیراً اعلام کرد که به دلیل مشکلات به وجود آمده در فرآیند تولید پردازنده‌های مبتنی بر معماری ۷ نانومتری، شش ماه از زمانبندی‌ها عقب افتاده و عرضه تراشه‌های نسل بعد را به سال ۲۰۲۲ موکول کرده است. این یعنی اینتل احتمالاً - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - تا دو سال دیگر باید با پردازند‌های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - ۱۰ نانومتری با AMD رقابت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - کند که پردازنده‌های ۷ نانومتری را به بازار عرضه کرده است.

«Murthy Renduchintala»، رییس بخش سخت افزار اینتل به تازگی اخراج شد و باید دید این تصمیم سبب عرضه زودتر پردازنده‌های مبتنی بر معماری ۷ نانومتری می‌شود یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone