🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  5. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10203.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

دومینوی حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از گوگل پلی ادامه دارد؛ «بلد» قربانی جدید

بررسی‌های دیجیاتو نشان می‌دهد که گوگل در کنار فیلیمو و آپارات، مسیریاب بلد را نیز حذف کرده است. آن طور که بلد به دیجیاتو اعلام کرده این اتفاق در پی تحریم‌های آمریکا صورت گرفته است. ...

بررسی‌های دیجیاتو نشان می‌دهد - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فومن استان گیلان - که گوگل در کنار فیلیمو و آپارات، مسیریاب بلد - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فومن استان گیلان - را نیز حذف کرده است. آن طور که بلد به دیجیاتو اعلام کرده این اتفاق در پی تحریم‌های آمریکا صورت گرفته است.

اکوسیستم استارتاپی و تجارت الکترونیک ایران که طی یکی دو ماه گذشته درگیر چالشی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فومن استان گیلان - بزرگ به نام طرح صیانت است از صبح امروز با چالشی جدید دست به گریبان شده است. حذف اپلیکیشن‌های فیلیمو، آپارات و بلد از بستر گوگل‌پلی حاکی از - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فومن استان گیلان - دردسر جدید برای فعالین حوزه تکنولوژی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فومن استان گیلان - در ایران است.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فومن استان گیلان

آن طور که پیگیری‌های دیجیاتو نشان می‌دهد، بلد نیز همانند فیلیمو و آپارات، ایمیل مشابهی را از گوگل مبنی‌ بر عدم امکان استفاده از - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فومن استان گیلان - گوگل پلی به دلیل بند 16.5 (قوانین مربوط به تحریم) قوانین توسعه دهندگان دریافت کرده است که در آن اعلام شده گوگل مجبور است اپلیکیشن مسیریاب بلد را به دلیل شرایط تحریم - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فومن استان گیلان - از گوگل پلی حذف نماید.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فومن استان گیلان

البته ماجرای حذف اپ‌های ایرانی از اپل و گوگل استور موضوع تازه‌ای نیست و به سال 96 باز می‌گردد. اگرچه کاربران دیوایس‌های اپل همچنان با چالش - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فومن استان گیلان - جدی برای نصب اپ‌های ایرانی رو به رو هستند، اما گوگل تنها برای زمانی خاص و در همان سال اقدام به حذف اپ‌های ایرانی کرد ولی پس از دوره‌ای نسبتا کوتاه، شرایط به حالت عادی بازگشت. به نظر می‌رسد سخت‌گیری‌های گوگل برای کسب‌وکارها و کاربران ایرانی از سر گرفته شده و مشخص نیست دامنه حذف اپلیکیشن‌های ایرانی تا کجا ادامه خواهد داشت.

«آذری جهرمی»، وزیر سابق ارتباطات در گفت‌و‌گویی که با دیجیاتو داشت به موضوع حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از گوگل اشاره کرده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فومن استان گیلان - بود و انتشار خبر رونمایی از اندروید کاستومایز شده ایرانی را عاملی بازدارنده در این زمینه دانسته بود که باعث شد تا گوگل عقب نشینی کند. او این موضوع را از فواید شبکه ملی اطلاعات می‌دانست که تاثیرات تحریم‌های حوزه تکنولوژی علیه ایران را کاهش می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone