🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  2. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  3. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  4. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10209.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های گوگل پیکسل در شرایط اضطراری ویدیو ضبط و آپلود می‌کنند

یکی از ویژگی‌هایی که گوگل به صورت انحصاری در گوشی‌های سری پیکسل خود ارائه می‌کند، اپلیکیشن Personal Safety است. گوگل اکنون این اپلیکیشن را با قابلیت ضبط و آپلود خودکار ویدیو در شرایط اضطراری بروزرسانی ...

یکی از ویژگی‌هایی که گوگل به صورت انحصاری در گوشی‌های سری پیکسل خود ارائه می‌کند، اپلیکیشن Personal Safety است. گوگل اکنون این اپلیکیشن را با قابلیت ضبط و آپلود خودکار ویدیو در - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آباده استان فارس - شرایط اضطراری بروزرسانی کرده و علاوه بر این رابط کاربری آن نیز با ویژگی‌های طراحی Material You به روز شده است.

اپلیکیشن Personal Safety اکنون علاوه بر اینکه می‌تواند اطلاعات پزشکی و هشدارهای - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آباده استان فارس - مربوط به مواقع بحرانی را روی صفحه نشان دهد، به قابلیت دیگری به نام «SOS اضطراری» مجهز شده است. هنگامی که این قابلیت فعال باشد، با پنج بار (یا بیشتر) فشار دادن دکمه پاور یک صدای - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آباده استان فارس - زنگ بلند پخش می‌شود و گوشی به صورت خودکار با ۹۱۱ تماس می‌گیرد.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آباده استان فارس

نسخه جدید اپلیکیشن با شماره 2021.08.27.398269048 اکنون «اقدامات اضطراری» بیشتری را نیز در دسترس کاربران گوشی‌های پیکسل قرار می‌دهد که شامل «به اشتراک گذاشتن اطلاعات با - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آباده استان فارس - مخاطبان لیست تماس اضطراری» - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آباده استان فارس - و «ضبط کردن ویدیو اضطراری» می‌شود.

قابلیت دوم باعث می‌شود که - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آباده استان فارس - گوشی کاربران ویدیوهایی با مدت زمان حداکثر ۴۵ دقیقه ضبط کند. فرآیند ضبط ویدیو تا - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آباده استان فارس - زمانی که کاربران آن - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آباده استان فارس - را متوقف نکنند، ادامه پیدا می‌کند و همچنین در حین ضبط می‌توان از گوشی خود استفاده کرد. در - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آباده استان فارس - همین حال اگر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آباده استان فارس - گوشی شما به اینترنت نیز متصل باشد، یک نسخه پشتیبانی از ویدیو ضبط شده به صورت خودکار در حساب گوگل و اپلیکیشن Personal Safety ذخیره خواهد شد.

همچنین قابلیت «اشتراک گذاری خودکار» وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید موارد ضبط شده را به مخاطبین اضطراری از پیش تعیین شده خود ارسال کنید. برای مشاهده ویدیوهای ضبط شده خود باید به بخش Emergency SOS در «منوی تنظیمات» و سپس بخش «Safety & emergency» مراجعه کنید. در این بخش وارد قسمت Record emergency video شوید و گزینه Your videos را انتخاب کنید.

به گفته گوگل - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آباده استان فارس - حجم متوسط ویدیو‌ها حدود ۱۰ مگابایت برای هر دقیقه است و گوگل برای صرفه جویی در فضای ذخیره‌سازی دستگاه شما آن‌ها را فشرده‌ می‌کند. در معرفی این ویژگی آمده است:

این ویژگی برای ثبت شرایط اضطراری به منظور ارتقا ایمنی شخصی شما طراحی شده است. لطفا قبل از ضبط و به اشتراک‌گذاری ویدیوهای خود، مسئولیت‌های خود را با - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آباده استان فارس - دقت در نظر بگیرید.

بروزرسانی جدید اپلیکیشن Personal Safety هنوز در دسترس تمام کاربران قرار نگرفته است، با این وجود می‌توانید انتشار نسخه جدید آن را در گوگل پلی بررسی کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone