🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  2. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  5. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10208.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اینتل از نسل دوم تراشه نورومورفیک Loihi با الگوبرداری از مغز رونمایی کرد

حدود چهار سال قبل اینتل پا درمسیری گذاشت تا بتواند چیپ‌های نورومورفیک را با قابلیت‌های پیشرفته‌ای و با الگوبرداری از مغز انسان توسعه دهد. اکنون این شرکت از نسل دوم چیپ‌های خود با نام Loihi 2 ...

حدود چهار سال قبل اینتل پا درمسیری گذاشت تا بتواند چیپ‌های نورومورفیک را با قابلیت‌های - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمین استان مرکزی - پیشرفته‌ای و با الگوبرداری از مغز انسان توسعه دهد. اکنون این شرکت از نسل دوم چیپ‌های خود با - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمین استان مرکزی - نام Loihi 2 رونمایی کرده که نسبت به نسل قبل پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را به نمایش می‌گذارد.

چیپ‌های نورومورفیک یا معماری الگوبرداری شده از مغز انسان طراحی می‌شوند تا با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بتوانند تا حد امکان، عملکردی مشابه مغز انسان ارائه بدهند.

اینتل ادعا می‌کند، چیپ Loihi 2 حدود ۱۰ برابر سریعتر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمین استان مرکزی - از نسخه قبلی است و این بهبود سرعت در نتیجه افزایش هشت برابری تعداد نورون‌های - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمین استان مرکزی - دیجیتالی به کار برده شده در آن است. در توسعه این تراشه نیز تا حد امکان سعی شده از نحوه پرداز اطلاعات توسط مغز الگوبرداری شود. همچنین اینتل می‌گوید این تراشه می‌تواند بهتر از - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمین استان مرکزی - نسل قبل در انجام کارهای محاسباتی ظاهر شود.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمین استان مرکزی

اینتل برای تولید نسخه اولیه این - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمین استان مرکزی - تراشه از فرآیند - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمین استان مرکزی - تولید ۴ بهره گرفته که روشی پیشرفته است. این شرکت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمین استان مرکزی - قصد دارد تراشه‌های اصلی خود را از - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمین استان مرکزی - سال ۲۰۲۳ - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمین استان مرکزی - با همین روش تولید کند.

در فرایند اینتل ۴، قطعات الکترونیکی به صورت متراکم‌تری روی تراشه قرار می‌گیرند که می‌تواند به توسعه چیپ با الگوبرداری از مغز و دارای میلیون‌ها نرون دیجیتالی کمک کند.

«مایک دیویس» مدیرگروه آزمایشگاه‌های اینتل که در - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمین استان مرکزی - توسعه نسل جدید چیپ Loihi نقش - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر خمین استان مرکزی - مهمی دارد، می‌گوید تراشه‌های Loihi در تشخیص سریع ورودی‌های حسی مانند حرکات، صداها و حتی بوها عملکرد بسیار خوبی دارند. پیشتر آزمایش‌های مختلفی با تراشه‌‌های Loihi روی پوست مصنوعی انجام شده که حس لمس بهتری را در اختیار روبات‌ها قرار داده است.

چیپ‌های نورومورفیک با تراشه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی تفاوت دارند. نورومورفیک، فناوری انقلابی است که بر پایه نحوه یادگیری و پاسخ‌دهی مشابه مغز متکی است و بیشتر بر ویژگی‌های فیزیکی ماده خاکستری مغز تمرکز می‌کند.

چیپ Loihi 2 ظاهرا قرار نیست در گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ مورد استفاده قرار گیرد. اما به نظر می‌رسد تراشه مذکور در بخش تحقیق و توسعه صنعت خودروسازی، آزمایشگاه‌های فناوری و دانشگاه‌ها به کار گرفته شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone