🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35893.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت سرفس هاب 2 را معرفی کرد؛ محصولی برای دفاتر کار آینده

مایکروسافت سرفس هاب 2 را معرفی کرد؛ یک کامپیوتر که در قالب نمایشگری لمسی برای کسب و کارها توسعه یافته است. سرفس هاب 2 نمایشگری است که برای سالن های کنفرانس کاربرد دارد. نسخه اولیه آن با نمایگشری ...

مایکروسافت سرفس هاب 2 را معرفی کرد؛ یک کامپیوتر که در قالب نمایشگری لمسی برای کسب و کارها توسعه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - یافته است.

سرفس هاب 2 نمایشگری است که برای سالن های کنفرانس کاربرد دارد. نسخه اولیه آن با نمایگشری 55 - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اینچی در سال 2016 عرضه شده بود. مدلی که به تازگی معرفی شده از نمایشگری 50.5 اینچی با رزولوشن 4K و با نسبت 3 به 2 بهره می برد. همچنین می توان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جهت آن را تغییر داد و از سرفس هاب جدید به صورت عمودی یا افقی استفاده کرد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

کاربران می توانند با استفاده از حسگر اثر انگشت تعبیه شده به پروفایل خود در ویندوز 10 سرفس هاب - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - 2 وارد شده و کارهای اشتراکی خود را روی یک سند واحد انجام دهند. محصول جدید همچنین به میکروفون و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - وب کم با کیفیت 4K مجهز شده. به این ترتیب می توانید با همکاران خود تماس ویدیویی برقرار کنید. این دوربین امکان جدا شدن از دستگاه را نیز دارد.

سرفس هاب 2 به گونه ای طراحی شده که انعطاف پذیر و سبک وزن باشد. البته مایکروسافت وزن و ابعاد آن را اعلام نکرده. همچنین این - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شرکت، پایه ویژه و اتصالات دیواری مخصوصی را برای این دستگاه تولید کرده که از طریق آنها می توان تا 4 دستگاه را در کنار یکدیگر نصب کرده و با اتصال آنها به هم - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مشابه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با یک نمایشگر واحد از آنها بهره برد. به لطف قابلیت «tiling» کاربران می توانند محتوای متفاوتی را در هر یک از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سرفس هاب هایی که به این طریق به هم متصل شده اند مشاهده کنند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

مایکروسافت از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مدت ها پیش نمایشگرهای - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - لمسی سرفس هاب را روانه بازارها کرده بود، ولی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به نظر می رسد مدل جدید، - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بسیاری از سناریوهایی که پیش از این رویایی به نظر می رسیدند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را به حقیقت بدل می کند.

همچنین باید گفت که در این زمینه مایکروسافت از رقبایی از جمله گوگل نیز چندین قدم - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جلوتر است. با این که گوگل محصول مشابهی را معرفی کرده بود که با قیمتی 5 هزار دلاری، در حدود 4 هزار دلار از مدل قبلی سرفس هاب ارزان تر بود، ولی پلنفرم گوگل از کمبود اپ های کاربردی پیشرفته مورد نیاز برای کاربران رنج می برد؛ موردی که یکی از برگ های برنده مایکروسافت در این رده از محصولات است.

مایکروسافت اطلاعات - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - چندانی از مشخصات سرفس هاب 2 ارائه نداده، با این حال انتظار می رود این محصول در سال 2019 روانه بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone