تعمیرات یخچال سینجر در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13135.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

کنگره جهانی موبایل به‌صورت حضوری اما با تدابیر بهداشتی ویژه برگزار می‌شود

رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC) پارسال به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد اما امسال کمی دیرتر از همیشه برگزار خواهد شد تا بزرگ‌ترین بازیگران دنیای موبایل گرد هم بیایند و از محصولاتشان رونمایی کنند. تا ...

رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC) پارسال به خاطر همه‌گیری - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - ویروس کرونا لغو شد اما امسال کمی دیرتر از همیشه برگزار خواهد شد تا بزرگ‌ترین بازیگران دنیای موبایل گرد هم بیایند و از محصولاتشان رونمایی کنند. تا پیش از این در خصوص برگزاری حضوری MWC 2021 تردیدهای زیادی وجود داشت، اما امروز متولی این رویداد GSMA در بیانیه‌ای اعلام کرد که مراسم آن‌ها با رعایت مجموعه‌ای از پروتکل‌ها تابستان پیش رو - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

در بیانیه GSMA آمده است:

«ما با همکاری سایر شرکت‌ها، مقامات بهداشت و متخصصان - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - درمان سعی کردیم برنامه‌ای تدوین کنیم تا از برگزاری مجدد رویدادهای حضوری اطمینان یابیم. GSMA - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - سال‌هاست که در ایمنی و با موفقیت در برگزاری رویدادهای دنیای موبایل پیشگام بوده...شکی نیست که کووید-۱۹ بزرگ‌ترین چالش تاریخ ما به حساب می‌آید. ولی تجربیاتمان به ما کمک می‌کند تا برنامه‌ای مناسب و مطلوب تهیه کنیم.»

مطابق برنامه جدید GSMA کسانی که می‌خواهند از کشور دیگری در MWC 2021 شرکت کنند باید قبل - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - از سفر به بارسلونا نتیجه منفی آزمایش کرونای خود را گرفته باشند. علاوه بر این، - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - کسانی که با قطار یا خودرو به این نمایشگاه می‌آیند در بدو ورود تست خواهند داد. تمامی شرکت‌کنندگان کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ هر ۷۲ ساعت یک - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - بار باید تست بدهند. GSMA از اپلیکیشن My MWC استفاده خواهد کرد تا دادن آزمایش را به شرکت‌کنندگان یادآوری کند و روزانه از طریق پرسش‌نامه‌هایی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - وضعیت سلامتی افراد - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - را بسنجد.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر جوانرود استان کردستان

تمامی کسانی که به کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ می‌روند باید ماسک بزنند و از ۱۳۰۰ دستگاه ضدعفونی‌کننده‌ای که در محل نمایشگاه قرار داده می‌شود استفاده کنند. - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - به‌علاوه، چندین مرکز آزمایش‌گیری برپا می‌شود و در تمام نقاط ورودی دمای حرارت بدن افراد چک خواهد شد. تعداد ورودی‌ها و - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - خروجی‌های محل رویداد افزایش یافته تا مسیرها یک‌طرفه باشد و فاصله اجتماعی رعایت شود. تمامی ارتباطات لمسی به حالت غیرلمسی و دیجیتالی تبدیل شده است. رستوران‌ها هم با رعایت پروتکل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی بازطراحی می‌شوند. سیستم تهویه محل نمایشگاه ارتقا یافته و از - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - دستگاه‌های نظارت پیشرفته استفاده خواهد شد تا ظرفیت حاضرین در محل مدیریت شود.

با توجه به این که کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ در تابستان برگزار می‌شود، باید ببینیم که شرکت‌ها چه دستگاه‌هایی را در این رویداد معرفی می‌کنند. معرفی گوشی‌های پرچمدار در ماه ژوئن و ژوئیه زمانی خوبی برای رونمایی از پرچمداران نیمه دوم سال نخواهد بود. خیلی از این گوشی‌ها مثل پیکسل ۶ تا پاییز از راه نمی‌رسند.

GSMA - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - در انتها به موفقیت خود در برگزاری رویداد کنگره جهانی موبایل شانگهای اشاره کرد که در اواخر ماه - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جوانرود استان کردستان - فوریه برگزار شد. این گروه همچنان به پیاده‌سازی پروتکل‌های لازم و جدید در رویداد خود ادامه خواهد داد و امیدوار است که از ۲۸ ژوئن تا ۱ ژوئیه (۷ تا ۱۰ تیر ۱۴۰۰) رویداد خوبی را در بارسلونای اسپانیا برگزار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سرخاب نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
شما فرهنگیان جوانرود کار انجام میدید؟
پاسخ: بله در فرهنگیان شهر جوانرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone