🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37356.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

به مناسبت یکم آوریل، اپلیکیشن گوگل مپس با بازی «والدو کجاست؟» به روزرسانی شد

احتمالاً در کودکی با شخصیت والدو آشنا شده باشید. کاراکتری در کتاب های کودکانه با کلاه و پلیور سفید و قرمز که حالا در به روزرسانی اخیر گوگل، به اپلیکیشن مپس این کمپانی اضافه شده ...

احتمالاً در کودکی با شخصیت والدو آشنا شده باشید. کاراکتری در کتاب های کودکانه با کلاه و پلیور سفید و قرمز که حالا در به روزرسانی اخیر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - گوگل، به اپلیکیشن مپس این کمپانی اضافه شده است. گوگل می گوید - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به مناسبت روز یکم آوریل، می توانید به تجربه بازی «والدو کجاست؟» روی موبایل هوشمندتان بپردازید. برای تجربه این بازی، ابتدا لازم است اپلیکیشن خود را به آخرین ورژن آپدیت کنید و سپس آیکن والدو را در بخش سمت چپی نمایشگر خواهید دید؛ روی آن کلیک کنید تا بازی آغاز شود.

هنگامی که بازی آغاز می شود، والدو ابتدا به شما می گوید که در کجا می توانید پیدایش کنید؛ مثلا - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ممکن است او هوس مسافرت به کوه های - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آند در شیلی را کرده باشد. بعد از اینکه به نقطه مورد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نظر در نقشه مراجعه کنید، باید والدو را در میان جمعیتی که لباس هایی شبیه به او به تن دارند پیدا کنید.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این، شخصیت های دیگری مانند وِندا، سگ Woof و جادوگر ریش سفید هم - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در بازی حضور دارند. شخصیت شرور داستان های والدو، Odlaw را نیز فراموش نکنید که نامش دقیقاً برعکس آن چیزی است که والدو تلفظ می شود.

ناگفته نماند این دومین بار طی یک ماه اخیر است که گوگل برندی محبوب را برای مدتی محدود با اپلیکیشن مپس خود ادغام کرده. اوایل ماه مارس، کاربران می توانستند نشانگر ناوبری این اپلیکیشن را به شکل شخصیت ماریو در بازی ماریو کارت کمپانی نینتندو در بیاورند و مناسبت آن، «روز ماریو» در تقویم برخی کشورها بود.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone