🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44166.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سهل انگاری شرکت خصوصی، اطلاعات شخصی 200 میلیون رأی دهنده آمریکایی را لو داد

یکی از شرکت های خصوصی تحلیلگر داده که با کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ همکاری می کرد، به اشتباه اطلاعات 198 میلیون رأی دهنده آمریکایی را فاش ساخت. در این پایگاه داده مربوط به کمپین ...

یکی از شرکت های خصوصی تحلیلگر داده که با کمپین - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ریاست جمهوری دونالد ترامپ همکاری می کرد، به اشتباه اطلاعات 198 میلیون رأی دهنده آمریکایی را فاش ساخت. در این پایگاه داده مربوط - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به کمپین انتخابات 2016 که متعلق - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به کمیته ملی جمهوریخواهان (GOP) بوده، مشخصات فردی رأی دهندگان از جمله نام، تاریخ تولد، آدرس منزل، شماره تلفن و اطلاعاتی در مورد نژاد و دین آنها ثبت شده است.

اطلاعات افشا شده از رأی دهندگان معادل 10 میلیارد صفحه متن است

اطلاعات فاش شده موارد دیگری را نیز در بر می - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گیرند، مثلاً دیدگاه رأی دهندگان در مورد مسائل حساسی همچون حق مالکیت اسلحه، سقط جنین، تحقیقات روی سلول های بنیادی و غیره. - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در این فایل که برای آخرین بار در ژانویه 2017 به روز رسانی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شده، پاسخ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - احتمالی به 46 سؤال در زمینه سیاست های کلی ایالات متحده و تصمیمات ترامپ نیز به چشم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می خورد.

مؤسسه «دیپ روت آنالیتیکس» (Deep Root Analytics) که این داده ها را برای کمیته ملی جمهوریخواهان جمع آوری کرده بود، در بیانیه ای - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - رسمی مسئولیت افشای اطلاعات را به طور کامل بر عهده گرفت و اظهار داشت:

اطلاعات این پایگاه داده که معادل 10 میلیارد صفحه متن است، روی سرورهای ابری آمازون قرار داشت و بدون در نظر گرفتن اقدامات امنیتی در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دسترس بود.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

افشای این فایل توسط محققین شرکت امنیتی «آپگارد» (UpGuard) صورت گرفته. آنها می گویند به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کشف بزرگی در زمینه اطلاعات سیاسی و شیوه مدلسازی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - داده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - توسط کمپین ریاست جمهوری ترامپ نائل آمده اند. بدیهیست که این واقعه، بزرگترین نمونه افشاگری داده های رأی دهندگان در تاریخ محسوب می شود.

آپگارد می گوید این فایل، راهکارهای مورد استفاده توسط کمپین ترامپ را برای هدف قرار دادن رأی دهندگان و جلب نظر موافق آنها فاش می سازد، اما از سوی دیگر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سؤالات و ابهامات زیادی را در مورد امنیت اطلاعات شخصی شهروندان آمریکایی به وجود می آورد.

البته شرکت دیپ روت می گوید اطلاعات فاش - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شده چندان هم خصوصی نبوده و تمامی دفاتر دولتی ایالتی به آنها دسترسی دارند. با این حال در شرایطی که انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا در سایه حملات سایبری قرار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گرفته، - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سهل انگاری و افشای این اطلاعات از سوی شرکت های داخلی نیز تبعات بدی را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برای دولت ایالات متحده به همراه خواهد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone