تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  2. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35277.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

میت ۲۰ پرو احتمالا از نمایشگری ۶.۹ اینچی بهره خواهد برد

هواوی در ادامه تلاش برای تصاحب جایگاه نخست بازار موبایل به دنبال تعبیه نمایشگری وسیع در پرچمدار بعدی خود است. به گزارش نشریه Bell هواوی قصد دارد میت ۲۰ پرو را به نمایشگر ۶.۹ اینچی با ...

هواوی در ادامه تلاش - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - برای تصاحب جایگاه نخست بازار موبایل به دنبال تعبیه نمایشگری وسیع در پرچمدار بعدی خود است.

به گزارش نشریه Bell هواوی قصد دارد میت ۲۰ پرو را به نمایشگر ۶.۹ اینچی با پنل اولد مجهز کند که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - تولید آن بر عهده سامسونگ قرار داده شده است. بر این اساس کمپانی کره ای تاکنون نمونه پنل های مختلفی را در اختیار مشتری چینی قرار داده و در صورتی که همه چیز طبق برنامه پیش برود، تولید انبوه نمایشگرهای مذکور از تابستان کلید خواهد خورد.

اگرچه با قطعیت نمی توان در مورد مدل موبایل اظهار نظر کرد اما با توجه به هزینه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - سنگین پنل های اولد و اندازه آن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - نظر می رسد هواوی در یکی از پرچمدارهای خود از آن بهره خواهد برد. بنابراین تنها گزینه های باقی مانده به سری های پرو و میت محدود می شود - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - و از آنجا که انتظار نمی رود پی ۳۰ تا MWC سال آتی از راه برسد نامزد نهایی میت ۲۰ خواهد بود.تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندرانعلاوه براین در سال های اخیر صفحه نمایش های سری میت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - و پرو از سایزی مشابه برخوردار بوده و تنها میت پرو است که می تواند نقش فبلت را برعهده بگیرد. در صورتی که این روند ادامه یابد میت ۲۰ نیز مثل پی ۲۰ پرو - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - میزبان نمایشگری ۶.۱ اینچی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - خواهد بود در حالی که میت ۲۰ - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - پرو یک قدم پارا فراتر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - گذشته و ۶.۹ اینچی می شود.

بر اساس فرضیات فعلی میت ۲۰ در مهرماه به صورت رسمی معرفی خواهد شد و در گزارش مذکور - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - نیز تاکید شده که موبایل دارای نمایشگر ۶.۹ اینچی به احتمال فراوان در پاییز رونمایی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - می شود.

در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - سال های گذشته عرضه موبایلی با نمایشگر ۶.۹ اینچ ریسک بزرگی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - برای شرکت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - ها به شمار می رفت اما امروزه به لطف کاهش چشمگیر حاشیه های زائد می توان صفحه نمایش - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر بهشهر استان مازندران - های بزرگتر را در پنلی کوچکتر قرار دارد.

تماشا کنید: هدایت پورشه از طریق میت ۱۰

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پالیز نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
ضمن احترام، خرابی رایجی که در یخچال جنرال الکتریک PSB48YSRSS اتفاق می‌افتد، مشکل در بخش یخچال است که باعث رسیدن آب به داخل یخچال می‌شود. این خرابی می‌تواند مستلزم تعمیر قطعات داخلی شود و یا مشکل در لوله تخلیه آب داشته باشد.

در صورتی که شما در شهر بهشهر منطقه کوی فرهنگیان هستید، بهترین راه‌حل برای تعمیر این خرابی، تماس با تعمیرکاران مجرب و رسمی شرکت جنرال الکتریک است. با مراجعه به لیست تعمیرکاران مجاز در سایت رسمی جنرال الکتریک، شما می‌توانید نزدیک‌ترین مرکز تعمیرات را پیدا کنید.

معمولاً تعمیرات یخچال‌های جنرال الکتریک روزانه انجام می‌شوند و نیاز به استراحت دادن به دستگاه یخچال برای نصب قطعات جدید و تزریق ماده خنک کننده دارند. در صورتی که به هر دلیل دسترسی به مرکز تعمیرات را ندارید، می‌توانید با پشتیبانی شرکت جنرال الکتریک تماس بگیرید و راهنمایی لازم را دریافت نمایید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone