تعمیرات یخچال یخساران در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27284.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

وزیر خزانه داری آمریکا: در صورت پیشرفت مذاکرات با چین تحریم های هواوی را کاهش می دهیم

«استیون منوشین»، وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرده در صورت پیشرفت مذاکرات تجاری چین و آمریکا، کشورش تحریم های هواوی کاهش می دهد. بنا بر گزارش رویترز «منوشین» گفته: «به نظرم منظور رئیس جمهور این است ...

«استیون منوشین»، وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرده در صورت پیشرفت مذاکرات تجاری چین و آمریکا، کشورش تحریم های هواوی کاهش می دهد.

بنا بر گزارش رویترز «منوشین» گفته:

«به نظرم منظور رئیس جمهور این است که اگر در مذاکرات به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جلو برویم و آقای ترامپ از سمت چین تعهداتی دریافت کند، ممکن است کارهایی برای هواوی انجام دهد. اما این مسائل مربوط به امنیت ملی هستند.»

این اظهارات بعد از این بیان می شوند که اردیبهشت ماه آقای ترامپ قانونی را به امضا رساند - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که دولت را قادر می ساخت کمپانی های آمریکایی را از فروش تکنولوژی به کشورها و شرکت هایی که تهدیدی علیه امنیت ملی آمریکا محسوب می شوند، منع کند.

تحریم های هواوی به عنوان اهرم فشار آمریکا در مذاکرات عمل می کنند

این دستور مشکلات - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گنبد کاووس استان گلستان - عدیده ای را برای کمپانی چینی هواوی به وجود آورده که مدت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هاست زیر ذره بین سازمان های جاسوسی آمریکا قرار دارد، زیرا از نظر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گنبد کاووس استان گلستان - این سازمان - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ها هواوی با دولت چین برای جمع آوری اطلاعات کاربران همکاری می کند. از جمله این مشکلات می توان به احتمال ارائه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نشدن اندروید به هواوی اشاره کرد؛ دولت چین نیز در واکنش به این اقدامات گفته بود - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گنبد کاووس استان گلستان - درصدد تهیه یک لیست سیاه از سازمان هایی است که در اقتصادش اختلال ایجاد می کنند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر گنبد کاووس استان گلستان
استیون منوشین

آمریکا و چین مدتیست درگیر یک جنگ تجاری بزرگ شده اند، اما «منوشین» گفته تحریم های هواوی به عنوان اهرم فشاری برای رسیدن به یک توافق تجاری بهتر با چین عمل می کنند: «اگر چین حاضر به قبول کردن شرایط قرارداد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جدید شود، ما نیز فشارهای وارده را کاهش خواهیم داد، اما اگر این کشور حاضر به همکاری نباشد؛ آقای ترامپ با کمال میل تعرفه ها را برای رسیدن به توازن بالاتر خواهد برد.»

آمریکا و چین مدت هاست درگیر این جنگ تجاری هستند، جنگی که طی آن کمپانی های بزرگ مخابراتی چینی مانند ZTE و هواوی در آن بیشترین ضررها را متحمل شدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone