تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27285.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

ارتش آمریکا جی‌پی‌اس ضد پارازیت می‌سازد

پاییز امسال ارتش آمریکا قرار است جی‌پی‌اس‌های جدید مقاوم در برابر پارازیت و سیگنال‌های مزاحم را به مرحله تست برساند. با توجه به اتهاماتی که به روسیه درباره مختل کردن سیگنال‌های جی‌پی‌اس در اروپا و ...

پاییز امسال ارتش آمریکا قرار است جی‌پی‌اس‌های جدید مقاوم در برابر پارازیت و سیگنال‌های مزاحم را به مرحله تست برساند. با توجه به اتهاماتی که به روسیه درباره مختل کردن سیگنال‌های جی‌پی‌اس در اروپا و نقاط دیگر دنیا وارد شده، به نظر می‌رسد آمریکا با این اقدام قصد مقابله با مشکلاتی از این دست را داشته باشد.

مشکل اختلال در جی‌پی‌اس می‌تواند نقطه ضعف بزرگی برای آمریکا و متحدانش باشد. چرا که ارتش آنها در همه زمینه‌ها مثل حرکت نیروها و هدایت موشک‌ها و پهپادها به این سیستم وابسته است. البته فقط ارتش آمریکا نیست که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - از اختلال جی‌پی‌اس آسیب می‌بیند بلکه سیستم های ناوبری هواپیماها و کشتی‌ها نیز دچار نقص‌های بزرگی شده و احتمالا از کار خواهند افتاد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان

اعضای هنگ سواره نظام دوم که در آلمان مستقر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - شده‌اند این دستگاه‌های ضد پارازیت را پاییز امسال دریافت می‌کنند. همچنین گفته - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - شده که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - ارتش به دنبال توسعه یک نسل جدید از سیستم‌های مسیریابی است که در مواقع اختلال - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - بتواند از آن به عنوان جایگزین استفاده کند.

پاییز سال گذشته نیروهای متحد ناتو و آمریکا یک مانور مهم در نروژ ترتیب دادند که Trident Juncture نام گرفت. این مانور برای بررسی آمادگی نیروهای متحد و آموزش یک ائتلاف نظامی چند ملیتی برگزار شده بود. در جریان این مانور، ارتش - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - متوجه شد که سیگنال جی‌پی‌اس مختل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - شده و در پی آن مقامات فنلاند و نروژ این اختلال را به روسیه مرتبط کردند. پیشتر و در آوریل 2018، مقامات رسمی آمریکا اعلام کرده بودند که روسیه سیگنال‌های چی‌پی‌اس - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر صومعه سرا استان گیلان - نیروهای آن‌ها در سوریه را مختل کرده است.

فروردین ماه امسال سرویس جی‌پی‌اس در مناطقی از تهران هم دچار مشکل شد. به گفته مقامات مربوط، سیگنال‌های مزاحمی که در مناطق مختلف تهران وجود داشتند، باعث اختلال سیگنال‌های جی‌پی‌اس در شبکه TD ایرانسل شده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone