تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37219.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

افشای برخی مشخصات تبلت های هواوی MediaPad M5 پیش از رونمایی رسمی

در حالی که دیگر تا برگزاری کنگره جهانی موبایل 2018 زمان زیادی باقی نمانده، روز به روز اطلاعات بیشتری درباره محصولاتی که طی این رویداد معرفی خواهند شد منتشر می گردد. اگرچه کمپانی هواوی برنامه ...

در حالی که دیگر تا برگزاری کنگره جهانی موبایل 2018 زمان زیادی باقی نمانده، روز به روز اطلاعات بیشتری - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - درباره محصولاتی که - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - طی این رویداد معرفی خواهند شد منتشر می گردد. - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اگرچه کمپانی هواوی برنامه ای - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - برای معرفی پرچمدار جدیدش در MWC 2018 ندارد، اما این کمپانی چینی احتمالاً از چندین تبلت اندرویدی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تازه در خانواده MediaPad رونمایی می کند.

اواخر ماه گذشته میلادی، رندرهایی از تبلت اندرویدی MediaPad M5 در فضای مجازی منتشر شد و حالا شاهد افشای اطلاعات بیشتر از این محصولات هستیم که طی هفته های آتی روانه بازار می شوند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی
تصویر شماتیکی از اسپیکر SoundStone هواوی

پیش از هر چیز، تبلت MediaPad M5 8 (با - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نام رمز شوبرت) از حافظه رم 4 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. این تبلت در اروپا با قیمت 380 یورو فروخته خواهد شد. علاوه بر این، تبلت اندک بزرگ تر MediaPad M5 10 (با نام رمز کمرون) نیز همین مقدار حافظه را با قیمتی معدل 420 یورو ارائه خواهد کرد.

در نهایت نیز نوبت به تبلت MediaPad M5 10 Pro (با نام رمز کمرون پرو) می رسد که 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این مدل پیشرفته تر احتمالاً با قیمت 520 یورو فروخته می شود و ضمناً از اتصال مخابراتی LTE - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نیز پشتیبانی می کند. ناگفته نماند که هواوی برای عرضه یک اسپیکر بلوتوث - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به نام SoundStone نیز برنامه ریزی کرده که با تمام - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تبلت های خانواده MediaPad M5 سازگاری داشته و با قیمت ارزان 40 یورو فروخته می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone