🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30555.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

شکار بمب هسته‌ای تقلبی توسط «ماشین مرگ» نیروی دریایی ایالات متحده [تماشا کنید]

ناو جنگی ایالات متحده یک موشک بالستیک در آسمان را هدف قرار داد. این مانور بخشی از آزمایش آخرین تکنولوژی رهگیر نظامی این کشور بود و تمام این مانور توسط دوربین‌ها شکار شدند. نیروی دریایی ...

ناو جنگی ایالات متحده یک موشک بالستیک در آسمان را هدف قرار داد. این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان - مانور بخشی از آزمایش آخرین تکنولوژی رهگیر نظامی این کشور بود و تمام این مانور توسط دوربین‌ها شکار شدند. نیروی دریایی آمریکا در این مانور سعی کرد یکی از موشک‌های بالستیک را هدف قرار دارد.

این ویدیو لحظه‌ای را نمایش می‌دهد که در آن ملوانان کشتی جان فین موشک بالستیک مشاهده شده را با یک موشک SM-3 که مخفف - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان - Standard - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان - Missile-3 است را در ساحل غربی هاوایی هدف قرار دادند.

موشک SM-3 اهداف خود را با نهایت قدرت از بین می‌برد. سازنده‌ی این موشک Raytheon این رهگیر را یک «ماشین مرگ» می‌نامد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان - که مانند یک کامیون - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان - ۱۰ تنی و با سرعت ۹۶۵ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان - کیلومتر بر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان - ساعت به موشک بالستیک هدف داده شده برخورد کرد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان

موشک یاد شده می‌تواند از طریق خشکی یا دریا شلیک گردد و بخشی از برنامه‌های دفاعی ارتش آمریکاست. این موشک برای رهگیری موشک‌های دوربرد و کوتاه‌برد بالستیک طراحی شده -مثل موشک‌هایی که روسیه و کره‌ی شمالی در حال ساختشان هستند- که قصد دارند مجددا به اتمسفر برگردند.

این آزمایش - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستارا استان گیلان - موفق دومین آزمایش موفقیت آمیز موشک SM-3 محسوب می‌شود. رئیس آژانس دفاع موشکی آمریکا این موفقیت را یک موفقیت بزرگ نامید و از همه‌ی کسانی که در آزمایش موفقیت‌ آمیز شرکت داشتند تشکر کرده.

آژانس دفاع موشکی آمریکا این موفقیت را تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که این روند ادامه دار باشد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی این شلیک موفق را تماشا کنید: 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone