🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44054.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ویژگی جدید اندروید نوقا در نسخه 7.1 برای خروج از اپلیکیشن های آلوده

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که در بعضی مواقع، قصد خروج از اپلیکیشن خاصی را داشته اید اما به دلایل مختلفی (که یکی از آنها می تواند وجود بدافزار در اپلیکیشن مذکور باشد) دستورتان ...

احتمالاً برای - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شما هم پیش آمده که در بعضی مواقع، قصد خروج از اپلیکیشن خاصی را داشته اید اما به دلایل مختلفی (که یکی از آنها می تواند وجود بدافزار در اپلیکیشن مذکور باشد) دستورتان به موقع انجام نشده، و شما نیز دکمه بازگشت را به امید تاثیر بیشتر، مکرراً فشار داده اید.

برای فعال سازی Panic Detection، باید دکمه بازگشت را حداقل 4 بار و با فواصل زمانی 0.3 ثانیه ای لمس کنید

شرکت گوگل با توجه به مسئله مورد اشاره، ویژگی کاربردی و جالبی را در آخرین نسخه از به روزرسانی اندروید معرفی کرده که کمتر مورد توجه کاربران قرار گرفته است. قابلیت جدید که «Panic Detection» نام دارد، در صورت لمس دکمه بازگشت بیش از 4 بار و در فواصل زمانی 0.3 ثانیه ای فعال می شود. پس از فعال شدن ویژگی مذکور، بلافاصله اپلیکیشن مشکل ساز بسته شده و کاربر به صفحه اصلی هدایت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - می - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شود.

قابلیت مورد بحث زمانی کارایی خود را نشان می دهد که یک اپلیکیشن آلوده، به کاربر اجازه خروج نداده و مالک تلفن نیز با سرعت بالایی دکمه بازگشت را فشار می دهد. در چنین شرایطی سیستم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - عامل مشکل کاربر را تشخیص داده و با دور زدن اپلیکیشن، عملکرد آن را متوقف می کند.

البته همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، در حال حاضر فقط 0.9 درصد از تلفن های اندرویدی به نسخه 7.1 سیستم عامل موبایل گوگل مجهز شده اند و این مسئله، خیل - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - عظیمی از کاربران را از ویژگی جدید محروم می کند.

در نهایت باید منتظر - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بود و دید که آیا شرکت ساکن مانتین ویو قابلیت Panic Detection را به صور آپدیت امنیتی برای نسخه های دیگر نیز عرضه می کند، یا کاربران باید منتظر عرضه آخرین نسخه از اندروید برای اسمارت فون های خود باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone