تعمیرات یخچال می تگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30102.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

رندر ۳ بعدی هواوی پی ۳۰ طراحی جدید آن را نمایان می‌کند [تماشا کنید]

هواوی پی ۳۰ اخیرا سر تیتر خبرهای فناوری را به خود اختصاص داده و امروز OnLeaks@، افشاگر سرشناس دنیای فناوری رندرهای جدیدی را از آن منتشر کرده که شایعات قبلی پیرامون دوربین آن را زیر سوال ...

هواوی پی ۳۰ اخیرا سر تیتر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - خبرهای - تعمیرات یخچال می تگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - فناوری را به خود اختصاص داده و امروز OnLeaks@، افشاگر سرشناس دنیای فناوری رندرهای جدیدی را از آن منتشر کرده که شایعات قبلی پیرامون دوربین آن را زیر سوال می برند.

بر اساس این رندرها هواوی پی ۳۰ - تعمیرات یخچال می تگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در پنل جلو دستخوش تغیرات قابل توجهی شده - تعمیرات یخچال می تگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات یخچال می تگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شامل کاهش حواشی اضافه در لبه های بلا و پایین می شود. در لبه پایین حاشیه ای که مکان تعبیه اسکنر فیزیکی اثر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - انگشت بود، جای خود را به لبه ای به مراتب باریکتر داده و در لبه بالایی نیز بریدگی عریض با نمونه قطره ای جایگزین شده است. این تغییرات باعث شده قطر نمایشگر به ۶ اینچ اضافه پیدا کند.

در پنل عقب نیز  برخلاف گمانه زنی های مربوط به دوربین چهارگانه کماکان پیکربندی عمودی و سه گانه سال گذشته به قوت خود باقی مانده است. اگرچه اینبار - تعمیرات یخچال می تگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کیفیت دوربین افزایش یافته و حالا سه حسگر اصلی ۴۰، واید ۲۰ و تله فوتوی ۵ مگاپیکسلی در آن جاخوش کرده اند.

تغییرات دیگر شامل فلاش دوگانه LED جدید است که دیگر مدور - تعمیرات یخچال می تگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نیست. علاوه بر این احتمالا در هواوی پی ۳۰ شاهد بازگشت جک ۳۵ میلیمتری هدفون خواهیم بود که برخی کاربران از حذف آن ناخشنود بودند.

پیش از این ایوان بلس مدعی شده بود که در پنل جلو هواوی پی ۳۰ هم احتمالا دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی جا خوش می کند که به لطف سنسور بهبود یافته نسبت - تعمیرات یخچال می تگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به پی ۲۰ از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

از همه مهمتر اما مجهز شدن این گوشی به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است که تغییری قابل - تعمیرات یخچال می تگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - توجه به حساب می آید. انتظار می رود این گوشی در کنار مدل های پی ۳۰ لایت و پی ۳۰ پرو اوایل سال آینده معرفی شوند. هرچند بعید نیست کمپانی چینی معرفی آنها را به رویداد MWC 2019 اواخر سال جاری نیز موکول کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone