تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38959.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

پهپادها ستارگان نمایشگاه هوانوردی سال 2017 چین

در نمایشگاهی هوایی «World Fly-In Expo» که به تازگی در شهر ووهان چین برگزار شده بود هواپیماهای جت، بالون ها و هواپیماهای فوق سبک به نمایش در آمده بود. ولی ستارگان این نمایشگاه هیچ کدام ...

در نمایشگاهی هوایی «World Fly-In Expo» که به تازگی در شهر ووهان چین برگزار شده بود هواپیماهای جت، بالون ها و هواپیماهای فوق سبک به نمایش در آمده بود. ولی ستارگان این نمایشگاه هیچ کدام از آنها نبود، بلکه پهپادهای پیشرفته - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بودند که این رویداد را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به تسخیر خود در آورده بودند. در ادامه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به برخی از جالب ترین کاربردهای این پهپادها می پردازیم که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در نمایشگاه مذکور معرفی شده بودند. همچنین به وضعیت آموزش های مرتبط با ساخت پهپادها در این کشور نگاهی خواهیم داشت

کمپانی DJI به تنهایی بیش از 70 درصد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از بازار پهپادها در جهان را در اختیار دارد

بر اساس گزارش شرکت «Skylogic» که به تحقیقات  در زمینه پهپادها می پردازد، تنها کمپانی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - چینی DJI کافیست که چین را در زمینه ارائه پهپادهای پیشرفته در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سطح دنیا پیشرو بدانیم. این کمپانی که در سال 2006 تأسیس شده، به تنهایی بیش از 70 درصد از بازار پهپادها در سطح جهان را در اختیار دارد. این موفقیت به واسطه قیمت های رقابتی DJI و کنترل ساده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آن برای همه افراد، فراهم شده. اکنون در بسیاری از نقاط جهان کاربران از این پهپادها برای تفریح و عکاسی حرفه ای استفاده می کنند.

پهپادها در چین چه وظایفی را به عهده دارند؟

البته صنعت تولید پهپاد در چین تنها به نمونه هایی که برای سرگرمی طراحی می شوند خلاصه نمی شود.در این کشورها پهپادها وظایف گوناگونی را به عهده دارند. آنها خطوط انتقال نیرو - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را بررسی می کنند. بر مناطقی که دچار بحران هایی از جمله آتش سوزی شده اند نظارت می کنند، کیفیت هوای اطراف کارخانه های صنعتی را می سنجند و بسیاری از کارهای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نظارتی دیگر را انجام می دهند.

همچنین بسیاری از کمپانی ها برای حمل و نقل کالاهای خود در حال مذاکره با دولت برای دریافت مجوزهای قانونی جهت استفاده از پهپادها برای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - حمل و نقل هستند.

در نمایشگاه World Fly-In چه گذشت؟

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان
پهپاد تیمی از استان گوانگدونگ که در گروه پهپادهای صنعتی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مسابقه می دهد.

در این نمایشگاه پهپادهایی که توسط کاربران کنترل می شدند در زمینه های مختلفی از جمله حمل کالا، سم پاشی آفت کش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ها و ... با یکدیگر رقابت می کردند. حتی پهپادهایی که وظیفه دور کردن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پرنده های مزاحم برای پرواز ایمن هواپیماها به واسطه ایجاد صداهای بلند را داشتند نیز به نمایش در آمده بودند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان
پهپادهایی که وظیفه دور کردن پرنده های مزاحم برای پرواز ایمن هواپیماها در فرودگاه ووهان را دارند. آنها با ایجاد صداهای بلند، پرنده ها را فراری می دهند.

در نمایشگاه همچنین دو نفر از شرکت کنندگان به نام «سام ژانگ» و «یوآن جیاجی» 100 پهپاد سفید رنگ را آماده کرده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بودند و قرار بود برای نمایش شبانه آنها را به پرواز درآورند. این دو نفر در کمپانی «اِهانگ» کار می کردند؛ شرکتی که در گوانگژو مستقر است و به تولید پهپادهای تجاری و نیز پهپادهایی برای مشتریان عادی می پردازد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان

در نهایت وقتی غروب شد این دو کنترل پهپادها را به دست گرفتند و آنها - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را شبیه به دسته ای از پروانه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - های درخشان به پرواز درآوردند. سپس با آنها نوشته ها و اشکال نورانی را در آسمان به نمایش گذاشتند؛ شکل یک هواپیما، بال های یک پرنده، علامت «WFE» به معنی نمایشگاه «World Fly-In Expo» و بسیاری اشکال دیگر به نمایش در آمدند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان

کمپانی اِهانگ همچنین پهپادی را در نمایشگاه آزمایش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کرد که به مدت 25 دقیقه و با متوسط سرعت 59 کیلومتر در ساعت می تواند یک انسان را با خود حمل کند.

چه نگرانی های امنیتی در خصوص پهپادهای چینی مطرح می شود؟

ارتش آمریکا چندی پیش استفاده از پهپادهای DJI را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ممنوع اعلام کرد

برخی از شرکت ها از جمله DJI اخیراً از سوی دولت ها - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مورد انتقاداتی قرار گرفته اند. به عنوان نمونه چندی پیش مقامات آمریکا ادعا کردند که این پهپادها بسیاری از اطلاعات حساس مرتبط با زیرساخت های آمریکا را به سرورهایی در چین ارسال می کنند. البته مسئولین - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کمپانی DJI این اتهامات را نپذیرفتند.

حتی چندی پیش ارتش آمریکا طی ابلاغیه ای به تمام واحدها و نیروهای خود دستور داده بود که استفاده از پهپادهای این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کمپانی چینی را متوقف کنند، زیرا محصولات آن دارای ضعف های سایبری بوده و به راحتی توسط افراد غیر مجاز قابل کنترل بودند.

دوره های آموزش پرواز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - یا ساخت پهپاد در چین چگونه است؟

البته به نظر می رسد در نهایت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - این نگرانی ها تأثیری بر اشتیاق به پهپادها - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در چین نگذاشته باشد. گواه این مسئله استقبال از «موسسه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آموزشی پروازهای هوافضای ایوات» که توسط شرکت سازنده پهپادهای صنعتی، «ایوات» اداره می شود، است. این کمپانی اولین شرکت در چین است که گواهینامه هایی برای هدایت پهپادهای سنگین صنعتی را صادر می کند.

در این موسسه علاقه مندان می توانند پس از گذراندن دوره ای یک ماهه در کارخانه های ساخت پهپادها یا به عنوان کاربر هدایت کننده این دستگاه ها به کار مشغول - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شوند. به گفته «لی چونفِی»، مدیر این موسسه، استقبال از این دوره ها در حال افزایش است.

همچنین - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در برخی از مدارس چین دانش آموزان ساخت پهپاد را فرا می - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گیرند. از سال ها قبل«یانگ لِی» مدرس دوره های ساخت پهپاد در دبستان «ژونگجیاکُن» در ووهان، در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - حال آموزش روش های ساخت این گجت ها است.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان
«یانگ لِی» یکی از معلمان در دبستانی در ووهان ساخت پهپاد را به دانش آموزان از جمله «ژیونگ شِیو» آموزش می دهد.

«ژیونگ شِیو» یکی از شاگردان او هر یکشنبه برای پرواز با پهپادهای تجاری در کلاس حاضر می شود. حتی برخی از دانش آموزان پهپادهایی که خود ساخته اند و بیشتر شبیه به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - یک موشک کاغذی بزرگ به نظر می رسد را پرواز می دهند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان
پهپادی که توسط دانش آموز «ژیونگ شِیو» ساخته شده، حالا درآسمان به پرواز در آمده.

اجزای این پهپادها معمولا از مقوا ساخته می شوند و به وسیله - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - چسب های نواری و نیز چسب های مایع به یکدیگر متصل می شوند. این پهپادهای دست ساز آموزشی معمولاً قابلیت پرواز برای مدت 10 دقیقه را دارند. جالب تر اینکه خانواده های کودکان نیز با آموزش ساخت پهپاد موافق هستند. پدر شِیو در این مورد می گوید: «یادگیری به پرواز درآوردن پهپادها - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - حس غرور و افتخار به کشور - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را در فرزندش زنده می کند».

در نهایت به نظر می رسد پیشرفت چین در زمینه فناوری های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مرتبط با پهپادها همچنان ادامه داشته باشد و چه بسا با سرعتی بیش از پیش نیز رشد کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone