تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38958.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

چگونه با سرویس Firefox Send یک فایل حجیم را به صورت مخفیانه ارسال کنیم؟

با وجود پیشرفت تکنولوژی همچنان ارسال فایل های حجیم در سطح اینترنت پیچیدگی های خودش را دارد. استفاده از ایمیل برای فرستادن فایل های بالای یک گیگابایت گزینه خوبی نبوده و سرویس های ابری همانند ...

با وجود پیشرفت تکنولوژی همچنان ارسال فایل های حجیم در سطح اینترنت پیچیدگی های خودش را دارد. استفاده از ایمیل برای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فرستادن فایل های بالای یک گیگابایت گزینه خوبی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نبوده و سرویس های ابری همانند Dropbox یا Google Drive - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هم به خاطر محدودیت های حجمی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دارای مشکلات خودشان هستند.

جدا از اینکه معمولا هنگام استفاده از این سرویس ها باید مجوزهایی را بدهید که باعث می شوند تا سرور نیز به فایل ها - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دسترسی پیدا کنند. جدیدترین سرویس - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - موزیلا که Firefox - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - Send - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نام دارد آمده تا مشکل ارسال فایل های حجیم را برای همیشه حل کند.

کافیست با یک کلیک فایل هایی که حداکثر 2 گیگابایت دارند را برای بقیه فرستاده و مهم هم نیست از کدام مرورگر استفاده می کنید، چون سرویس Firefox Send با خیلی از مرورگرها سازگار است. خوشبختانه بعد از دانلود فایل ها از سوی کاربر، موزیلا آن را پاک خواهد نمود. بنابراین نگرانی بابت دزدی اطلاعات نباید داشته باشید.

اگر می خواهید با نحوه استفاده از سرویس Firefox Send آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم مطلب پیش رو را از دست ندهید.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

برای شروع یکی از مرورگرهای خود را باز کنید؛ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فایرفاکس، کروم، سافاری، اِج یا هر مرورگر مدرن - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دیگری که استفاده می کند. فرقی ندارد فقط مطمئن باشید که مرورگر آپدیت شده باشد. سپس به آدرس send.firefox.com بروید.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

در صفحه باز شده، با کلیک روی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - جعبه آبی رنگ فایل خود را از کامپیوتر انتخاب - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می کنید. البته می توانید فایل را از درون کامپیوتر به مرورگر بکشید، بستگی به خودتان دارد. بعد از این کار، سایت پیش از آنکه فایل را در سرورهای Firefox Send آپلود نماید آن را به صورت محلی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - رمزگذاری می کند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

بسته به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پردازنده کامپیوترتان عملیات رمزگذاری فایل ها ممکن است چند دقیقه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - طول - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بکشد. سپس نوبت به آپلود فایل می رسد که با توجه به سرعت اینترنت و اندازه فایل، برای آن هم باید مدتی دست نگه دارید. در هر صورت بعد از دقایقی فایل آپلود شده و لینک دانلودش را دریافت می کنید.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

حالا می توانید فایل را با کسانی که می خواهید به اشتراک بگذارید تا دانلودش کنند. فقط یک چیز مهم را به یاد بسپارید: فایل آپلود شده در Firefox Send فقط یک بار می تواند دانلود شود. بنابراین لینک را برای چند نفر نفرستید.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

با توجه به تست های انجام شده، سروریس Firefox Send روی مرورگر فایرفاکس بهتر عمل می کند که البته خیلی هم عجیب نیست. اما Chrome هم عملکرد مناسبی هنگام استفاده از آن دارد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

سرویس Firefox Send حداقل در حال حاضر بهترین گزینه برای اشتراک گذاری فایل های حجیم نیست. آپلود بعضی فایل ها بیش از اندازه طول کشیده و حتی بعضی وقت ها ارور می دهد. ولی همچنان - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سرویس موزیلا با امنیت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خوبش می تواند کار کاربر را راه بیاندازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone