🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  2. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  4. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  5. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44063.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر زنده منتسب به ماژول دوربین گلکسی نوت 8 و قاب محافظ آن منتشر شد [به روز رسانی شد]

امروز هم با جدیدترین اخبار گلکسی نوت 8 در خدمت شما هستیم. یکی از کاربران فیسبوک به تازگی تصویری منتسب به چیدمان نهایی دوربین این فبلت را در کنار تصویر خبری و مطبوعاتی آن منتشر ساخته، ...

امروز هم با جدیدترین اخبار گلکسی نوت 8 در خدمت شما هستیم. یکی از کاربران - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - فیسبوک به تازگی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تصویری منتسب به چیدمان نهایی دوربین این فبلت را در کنار تصویر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خبری و مطبوعاتی آن منتشر ساخته، که به نظر واقعی می رسند.

آنچه در این دو عکس دیده می شود، با تصاویر قبلی نیز کاملاً مطابقت دارد، یعنی ماژول دوربین دوگانه با چیدمان افقی، فلاش LED، حسگر ضربان قلب، و نهایتاً حسگر اثر انگشت که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به همین ترتیب در کنار یکدیگر جای گرفته اند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

با توجه به این موضوع، ظاهراً سامسونگ نتوانسته حسگر اثر انگشت را درون نمایشگر تعبیه نماید، یا حداقل اینکه وقت کافی برای انجام آن در اختیار نداشته. البته هنوز نمی دانیم آیا اپل به چنین پیشرفتی رسیده، یا اینکه تمام شرکت ها این قابلیت سودمند را به پرچمداران سال - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بعدشان موکول می کنند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

در ادامه، تصاویری زنده منتسب به قاب - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - محافظ گلکسی نوت 8 نیز توسط یکی از کاربران توییتر منتشر شده که چیدمان پورت ها را نشان می دهد و خوشبختانه شاهد جایگاه جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز هستیم، درگاهی کاربردی که سامسونگ هنوز تصمیم به حذف آن نگرفته.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

حتی با وجود این تصاویر، باز هم احتمال می رود که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ساختار دوربین دوگانه هنوز نهایی نشده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و چیزی که در زمان رونمایی می بینیم - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - با این عکس ها متفاوت باشد، اما حضور درگاه هدفون را می توان با - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اطمینان نسبی باور کرد، چون گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن هم از این پورت بهره می برند.

 

به روز رسانی:

امروز تصویر تازه ای از پنل جلویی گلکسی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نوت 8 منتشر شد که به دلیل خاموش - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بودن دستگاه، حاشیه های نمایشگر به سختی قابل رؤیت هستند:

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone