تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37172.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گیم لافت در اقدامی غافل گیرکننده بازی موبایل آسفالت 9 را منتشر کرد [تماشا کنید]

در سیاستی جدیدی که گیم لافت پیش گرفته، این کمپانی معمولا عادت دارد تا بازی های موبایل خود را بدون اعلام قبلی روی فروشگاه ها منتشر کند ولی مطمئنا هیچکدام از آن ها به اندازه ...

در سیاستی جدیدی که گیم لافت پیش گرفته، این کمپانی معمولا عادت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دارد تا بازی های موبایل خود را بدون اعلام قبلی روی فروشگاه ها منتشر کند ولی مطمئنا هیچکدام از آن ها به اندازه عرضه سافت لانچ آسفالت 9 لجندز (Asphalt 9: Legends - بررسی دیجیاتو) سورپرایز کننده نبوده اند.

شایعات نشان می دهند که گیم لافت امسال یک بازی جدید از سری معروف N.O.V.A هم عرضه می کند

ساعاتی پیش فرانسوی ها بالاخره به شایعات پایان دادند و نسخه جدید سری مورد انتظار آسفالت را به صورت محدود برای iOS و منطقه فیلیپین عرضه کردند. گیم لافت قول داده که تا اواخر امسال نسخه نهایی بازی را روی هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر خواهد کرد.

اولین نکته ای که در اطلاعات رسمی آسفالت 9 جلب توجه می کند، وجود جدیدترین ماشین های روز دنیا در بازی است. از لامبورگینی سنتناریو و فورد جیتی 2017 بگیرید تا فراری اف ایکس ایکس-کا که همگی از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - غول - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - های صنعت خودرو به شمار می روند.

در حال حاضر بازی بیش از 50 ماشین مختلف دارد که احتمالا در آینده شاهد اتومبیل های بیشتری هم خواهیم بود. اما جدا از تنوع خوب ماشین ها، همانند بقیه قسمت های سری آسفالت و ساخته های گیم لافت گرافیک آسفالت 9 نیز در سطح خیلی بالایی قرار دارد و با توجه به تریلر کوتاه بازی، انگار با یک بنچمارک گرافیکی دیگر برای عناوین موبایل طرف هستیم.

در کنار تمام این مسائل، به نظر می رسد بازی نسبت به گذشته آرکیدتر شده باشد. صحنه های سینمایی تر برخورد ماشین ها، پرش های مختلف، سرعت بالای مسابقات و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - افکت های - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - جدید گرافیکی همگی نشان می دهند که گیم لافت سعی کرده عنوانی آرکیدتر از آسفالت 8 بسازد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی
بعد از عرضه آسفالت 9، گیم لافت همچنان به پشتیبانی اش از آسفالت 8 ادامه می دهد. - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مشابه ساخته های اخیر فرانسوی ها برای تجربه آسفالت 9 هم نیازمند اینترنت هستید.

وجود 800 مسابقه، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 70 مسیر مختلف، قابلیت انجام بازی در بخش چند نفره تا - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 8 نفر و وجود تکنیک HDR برای بخش گرافیک از دیگر قابلیت های آسفالت 9 به شمار می روند. حالا با عرضه این عنوان، علاقه مندان به بازی های ریسینگ در هر دو سبک شبیه سازی و آرکید یک گزینه جدید را - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - می توانند تجربه کنند.

برای بخش شبیه سازی که گرید اتو اسپورت حضور دارد و در قسمت آرکید هم شاید گزینه ای بهتر از آسفالت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 9 - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نتوان پیدا کرد. فقط امیدواریم مشکلات مربوط به مدرن کامبت ورسس را در آسفالت 9 نبینیم و بازی از لحاظ پرداخت های درون برنامه ای نیز بهتر از آسفالت اکستریم باشد. بررسی آسفالت 9 را از اینجا بخوانید.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Asphalt 9: Legends

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1400 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یاسان نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام و عرض ادب روزتون بخیر شما منطقه کوب برق تبرییز بناب تعمیر یخچال وایت هاوس WEM28VGHEWW هم دارید.
پاسخ: بله در کوب برق تبرییز شهر بناب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone