تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37170.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

با درخواست تنها شرکت ایرانی تولیدکننده لپ‌تاپ، تعرفه گمرکى واردات این کالا به کشور کاهش می‌یابد

با درخواست تنها تولید کننده لپ تاپ در کشور از دولت، قرار است تعرفه واردات گمرکی این کالای دیجیتال که سه سال پیش با هدف حمایت از همين واحد تولیدی به 10درصد و پس از ...

با درخواست تنها تولید کننده لپ تاپ در کشور از دولت، قرار است تعرفه واردات گمرکی این کالای دیجیتال که سه سال پیش با هدف حمایت از همین واحد تولیدی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به 10درصد و پس از آن در سال 94 - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به 15 درصد افزایش یافته بود، به همان تعرفه آغازین خود، یعنی 5 درصد بازگردد. چندی پیش سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور نیز در این باره اظهاراتی را بیان کرده بود و - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خبر از نامه‌نگاری با وزیر ارتباطات برای رفع حل این معضل داده بود.

4 سال پیش زمانی که صحبت از تولید لپ - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تاپ در ایران شد، همگان تصور می‌کردند این صرفا یک ادعای بی اساس است. اما بعد از گذشت اندکی و ورود اولین لپ‌تاپ های تولید - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - داخل به بازار، این ادعا به واقعیت بدل شد. طبق قوانین جاری کشور و به منظور حمایت از تولیدات داخلی، تعرفه گمرکى کالاهای وارداتی که مشابه آن در ایران تولید شود ،افزایش می‌یابد. این اتفاق پس از راه اندازی خط تولید لپ‌تاپ در داخل کشور ، برای این کالا نیز رخ داد اما افزایش تعرفه واردات این کالا تغییر چندانی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در قیمت لپ تاپ هاى وارداتی در بازار ایجاد نکرد.

به گفته رییس اتحادیه فناوران رایانه با توجه به کم اظهاری 40درصدی واردکنندگان این گروه کالایی در گمرک که قیمت لپ تاپ‌های میان رده را حدود 210 دلار اعلام می‌‌کنند، تعرفه افزایش یافته تغییر چندانی در ارزش نهایی کالا برای مصرف کننده نداشته. افزایش تعرفه در آن بازه زمانی چیزی حدود - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - 80 تا - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - 150 هزارتومان به قیمت لپ‌تاپ - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در بازار افزود.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

این امر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نه تنها موجب حمایت از تولید نشد بلکه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نوک پیکان منتقدین - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را به سمت تنها تولید کننده لپ تاپ در ایران چرخانده چرا که همین تولید - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کننده ملی ناچار بود قطعات اصلی همچون ماژول ال‌سی‌دی، پردازنده، رم، مادربرد و - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هارد را - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - با همان تعرفه افزایش یافته وارد کند. این اتهام در حالی به این کمپانی ایرانی مطرح شد که بسیاری از شرکت‌های - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مطرح دنیا همچون اپل، قطعات جانبی محصولات - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خود را از کارخانه‌های دیگری تهیه می‌کنند و این امر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - یک - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - امر رایج در این بیزینس به شمار می‌رود.

قوانین گمرک، به نفع واردات، بر ضد تولید

لازم به توضیح است که طبق اصل 2 الف قانون گمرک کشور، تعرفه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - واردات قطعات اصلی کالای کامل، برابر با تعرفه مصوب واردات همان کالاست. به این ترتیب تولید کالایی مثل لپ‌تاپ که  بخش اصلی قطعات آن به دلیل عدم امکان تولید در داخل، می‌بایست از خارج کشور وارد شود، عملا صرفه اقتصادی برای تولید کننده نداشته و این کارخانه صرفا جهت اشتغال زایی و - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به حرکت درآوردن چرخ تولید داخل اقدام به راه اندازی خط تولید این کالا در ایران کرده بود.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

درهر حال به نظر می‌رسد پس از گذشت 4 سال و کش مکش‌های مداوم میان تنها تولید کننده لپ تاپ در ایران و خیل عظیم واردکنندگان این کالا و البته قوانین غیر کارشناسى گمرکى، بالاخره واحد تولیدی تصمیم گرفت تا برای حفظ حقوق مصرف کننده و تنظیم بازار درخواست خود را جهت بازگرداندن تعرفه به همان - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - میزان قبلى ارائه دهد که این درخواست با موافقت دولت روبرو شد و قرار است در کتاب تعرفه و مقررات گمرک سال 1397، این تغییرات اعمال شود.

لازم به ذکر است به دلیل اینکه تنها ذینفع و متولی تولید لپ تاپ در کشور تاکنون یک واحد تولیدی بوده است، به همین دلیل درخواست کاهش - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تعرفه از سوی این تولید کننده، با موافقت روبرو شده است.

البته در این بین نباید فراموش شود که همین اتفاق نیز منجر به مساله عدم حمایت اصولی و تخصصی از این واحد تولیدی و در نهایت به تعدیل نیروی این شرکت تبدیل خواهد شد - تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که مغایر اصول تولید و اشتغال‌زایی دولت دوازدهم است.

- تعمیرات یخچال می تگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone