تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37169.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه ابعاد اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت با پرچمدارهای دیگر

کمپانی سونی شش ماه پس از عرضه اکسپریا XZ1 و XZ1  کامپکت از مدل های جدید این سری رونمایی کرد که به لطف زبان طراحی جدید، حاشیه های آنها نسبت به مدل های قبلی کاهش پیدا ...

کمپانی سونی شش ماه پس از عرضه اکسپریا XZ1 و XZ1  کامپکت از مدل های جدید این سری رونمایی کرد که به لطف زبان طراحی جدید، حاشیه های آنها نسبت به مدل های قبلی کاهش پیدا کرده است.

با این حال نکته عجیب افزایش - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - غیرمنتظره ضخامت اکسپریا XZ1 است که با افزایش 3.6 میلی متری به  11.1 میلی متر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - رسیده و قطعا به مذاق کاربران - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خوش نخواهد آمد.

از سوی دیگر نسبت نمایشگر به بدنه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در اکسپریا XZ2 به 76.28 - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - رسیده که نسبت به محصولات کمپانی های دیگر چندان چشمگیر به نظر نمی رسد. برای نمایش بهتر این مساله در ادامه ابعاد این موبایل و نمایشگر آن را نسبت به پرچمدارهای دیگر به تصویر کشیده ایم.تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلاننمایشگر 5 اینچی اکسپریا XZ2 کامپکت نیز فضای بیشتری از پنل جلو را به خود - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اختصاص - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - داده و نسبت آن از 70 درصد به 78.5 درصد رسیده، با این حال این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - موبایل هم از افزایش ضخامت در امان نمانده است. در ادامه این ابعاد این موبایل را - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نسبت به اسمارت فون های برتر مقایسه کرده ایم.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل تاج نوشته شده درتاریخ 1402/04/04
سلام آیا میتونم یه سوال بپرسم منطقه بلوار امام رضا آستانه اشرفیه طرح تعویض یخچال وایت هاوس قدیمی به جدید دارید؟
پاسخ: بله در بلوار امام رضا شهر آستانه اشرفیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone