تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37171.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مدیاتک از چیپست هلیو P60 رونمایی کرد؛ پشتیبانی از دوربین دوگانه و هوش مصنوعی

کمپانی مدیاتک در کنگره جهانی موبایل از چیپست هلیو P60 رونمایی کرد که می تواند در بهینه سازی موبایل های میان رده نقش مهمی ایفا کند. مهم ترین مزیت این چیپست مجهز به چهار هسته پردازشی ARM A73 ...

کمپانی مدیاتک در کنگره جهانی موبایل از چیپست هلیو P60 رونمایی کرد که می تواند در بهینه سازی موبایل های میان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - رده نقش مهمی ایفا کند.

مهم ترین مزیت این چیپست مجهز به چهار هسته پردازشی ARM A73 و چهار هسته ARM A53، بهره مندی از مهماری big.LITTLE است که در آن هسته های قدرتمند تنها در وظایف سنگین دخالت کرده و کارهای ساده تر را برعهده هسته های ضعیف تر می گذارند.

مدیاتک مدعی شده که توان پردازنده و پردازشگر گرافیکی هلیو P60 نسبت به نسل های قبلی P23 و P30 هفتاد درصد بهبود یافته است. تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تکاب استان آذربایجان غربیاین تراشه از نظر مصرف انرژی نیز بهینه سازی شده و به گفته کمپانی سازنده در اپلیکیشن های پرمصرف 25 درصد و به صورت کلی 12 درصد باتری کمتری مصرف می کند.

هلیو P60 از فناوری های پیشرفته از قبیل NeuroPilot و CorePilot 4.0 بهره می برد که قابلیت های هوش مصنوعی از قبیل شناسایی چهره و اشیا را به ارمغان می آورند. از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دیگر قابلیت های آن می توان به سازگاری با شبکه عصبی اندروید و پشتیبانی از TensorFlow اشاره کرد که امکان توسعه سیستم های هوش مصنوعی را - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - برای توسعه دهندگان فراهم می کند.

کمپانی سازنده قابلیت های تصویربرداری - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را نیز در این تراشه تا حد زیادی بهینه کرده به گونه ای که توانایی پشتیبانی از دوربین های دوگانه با سنسورهای 20 و 16 مگاپیکسلی یا یک لنز 32 مگاپیکسلی را دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone