تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30042.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

شرکت بوز اولین عینک واقعیت مجازی صوتی را معرفی کرد

ساعاتی پیش کمپانی بوز از عینک فریمز رونمایی کرد که علاوه بر بهره بردن از هدفون‌های بدون سیم، به یک دستیار واقعیت مجازی صوتی مجهز شده‌ است. علاوه بر استفاده از این دستیار صوتی، با ...

ساعاتی پیش کمپانی بوز از عینک فریمز رونمایی کرد که علاوه بر بهره بردن از هدفون‌های بدون - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سیم، به یک دستیار واقعیت مجازی صوتی مجهز شده‌ است. علاوه بر استفاده از این دستیار صوتی، با فریمز می‌توان به موسیقی گوش داد و تماس تلفنی گرفت یا دریافت کرد.

شما با کیفیت بالایی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به اطلاعات صوتی دریافتی از این عینک دسترسی پیدا می‌کنید - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و این موضوع در حالی است که سایر افراد نزدیک به شما این صداها را به هیچ عنوان نخواهند شنید. دستیار واقعیت مجازی صوتی فریمز با دیگر عینک‌های هوشمند تفاوت داشته و چیزی به - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آن چه که شما - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به آن - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نگاه می‌کنید نمی‌افزاید. به جای این کار، این دستیار هوشمند با استفاده - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - از سنسورهای خود و موقعیت یاب دستگاه اندرویدی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - یا iOS شما محل حضورتان و جایی که به آن نگاه می‌کنید را تشخیص خواهد - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - داد.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

به طور کلی، برای ارائه تجربه‌ تعاملی بهتر، این عینک هوشمند از دستیار واقعیت افزوده خود نیز استفاده خواهد کرد. علاوه بر این موارد فریمز جدا از داشتن تکنولوژی‌های تازه، ویژگی‌های یک - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - عینک آفتابی با کیفیت را هم داشته و برای مثال لنزهای آن تا ۹۹ درصد جلو اشعه ماورا بنفش خورشید را می‌گیرد.

در ضمن، لنز‌های این عینگ به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا به راحتی خش برندارند و فریمز با حجمی ۴۵ گرمی، یک عینک کاملا استاندارد به شمار می‌رود. این عینک با یک بار - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شارژ - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کامل خود که نزدیک به ۲ ساعت طول می‌کشد، تا ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه قابل استفاده خواهد بود. - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - این رقم برای حالت استندبای فریمز ۱۲ ساعت است. فریمز با قیمت ۲۰۰ دلار از ماه آینده میلادی در بازارهای - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - جهانی عرضه خواهد شد.

ظاهرا عینک‌های هوشمند بعد از یک تجربه نسبتا ناموفق در جذب مخاطب عام، بار دیگر باز - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خواهند گشت. اخیرا شایعاتی در مورد در حال توسعه بودن گوگل گلس 2 هم شنیده می‌شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone