تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30044.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سرقت سایبری به سبک هالیوود؛ ده ها میلیون دلار بانک های اروپایی به باد رفت

باند مجرمان سایبری ده ها میلیون دلار را از هشت بانک در شرق اروپا به شیوه فیلم های هالیوودی سرقت کردند. به گزارش وبسایت ZDNet مجرمان وارد بخش اداری بانک ها می شدند و به ...

باند مجرمان سایبری ده ها میلیون دلار را از هشت بانک در شرق اروپا به شیوه فیلم های هالیوودی سرقت کردند.

به گزارش وبسایت ZDNet مجرمان وارد بخش اداری بانک ها می شدند و به دقت این بخش ها را بررسی می کردند. سپس دستگاه آلوده ای را به شبکه بانک متصل کرده و محل را ترک می کردند. شرکت امنیتی کسپرسکی روسیه با تحقیق درباره برخی از این سرقت های سایبری مرموز اعلام کرده که سه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر محمودآباد استان مازندران - مدل دستگاه در ادارات منطقه ای یا مرکزی 8 بانک یافته است.

دستگاه های یافته شده شامل لپتاپ های ارزان قیمت، بردهای رزبری پای یا دستگاه های USB آلوده از جمله Bash Bunny بوده اند. بش بانی دستگاه های USB کوچکی هستند که می توانند شامل سیستم - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر محمودآباد استان مازندران - عامل لینوکس یا کدهایی برای حمله باشند. هکرها می توانند بسته به نیاز خود این دستگاه ها را برنامه ریزی کنند و برای مواردی از قبیل حمله از طریق شبکه به کار ببرند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر محمودآباد استان مازندران

بنا بر گفته های کسپرسکی هکرها این دستگاه را به صورت متصل به شبکه بانک یا کامپیوتر ادارات رها می کردند و سپس از راه دور و با استفاده از مودم های 3G ،GPRS یا LTE به آنها متصل می شدند. به این ترتیب می توانستند شبکه محلی بانک را برای فولدرهایی که به صورت عمومی به اشتراک گذاشته شده اسکن کنند و در عین حال به دنبال هر سرور وب یا کامپیوتری که دسترسی باز دارد - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر محمودآباد استان مازندران - بگردند. در مرحله آخر بد افزاری را روی شبکه بانک به جای می گذاشتند که بعداً می توانستند از طریق آن سرقتی سایبری - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر محمودآباد استان مازندران - را ترتیب دهند.

این حمله که کسپرسکی نام « دارک ویشنا » را برای آن انتخاب کرده در سال های 2017 و 2018 اتفاق افتاده است. البته نام بانک های هدف هکرها اعلام نشده است.

«نیکولای پانکُو» از کسپرسکی لب می گوید: «حتی در شرکت هایی که مشکلات امنیتی را جدی می گیرند جایگذاری چنین دستگاهی غیر ممکن نیست. پیک ها، افراد جویای شغل و نمایندگان مشتریان و شرکای آنها به طور معمول اجازه ورود به ادارات را پیدا می کنند و خرابکاران می توانند هویت هر کدام از آنها را جعل کنند».

در حالی که لپتاپ ها به دلیل اندازه به سادگی به چشم می آیند اما دو دستگاه دیگر (بردهای رزبری پای و بش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر محمودآباد استان مازندران - بانی) کوچک - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر محمودآباد استان مازندران - هستند و می توانند به راحتی مخفی شوند. این دستگاه ها تنها نیاز به اتصال به یک درگاه USB دارند و به راحتی در میان کابل های زیر میز پنهان می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone