🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  2. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  3. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  5. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36962.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

متهم شدن دوباره رئیس شرکت سامسونگ به فرار مالیاتی

همین چند روز پیش بود که پسر مدیر و موسس کمپانی بزرگ سامسونگ پس از تحمل ۳۵۳ روز حبس به جرم دریافت رشوه و اختلاس، از زندان آزاد شد. اما به نظر می رسد دستگاه ...

همین چند روز پیش بود که پسر مدیر و موسس کمپانی بزرگ - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سامسونگ پس از تحمل ۳۵۳ روز حبس - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به جرم دریافت رشوه و اختلاس، از زندان آزاد شد. اما به نظر می رسد دستگاه قضایی کشور کره جنوبی به این زودی ها دست از سر این شرکت برنمی دارد، چرا که حالا اتهام تازه ای در خصوص فرار مالیاتی متوجه خود «لی کان هی» به عنوان رئیس هیئت مدیره سامسونگ شده است.

پلیس کره جنوبی معتقد است که این کارآفرین - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بزرگ در طی سال های گذشته از پرداخت بیش از ۷.۵ میلیون دلار - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مالیات شانه خالی کرده است. کاراگاهان معتقدند او این کار با به واسطه گردش پولی بالغ بر ۳۶۷ میلیون دلار در حساب های متعدد کارمندان خود انجام داده است.

لی کان هی ۷۶ ساله در سال ۲۰۰۹ نیز در موقعیت مشابهی قرار گرفت و سر انجام به دلیل انتقال درآمدهای خود به حساب کارمندان مورد اعتمادش برای فرار از پرداخت مالیات محکوم شد، اما بعدتر مورد عفو دولتی قرار گرفت.

بر اساس یافته های جدید پلیس مبارزه با مفاسد کره جنوبی، رئیس هیئت مدیره سامسونگ مدیریت ۲۶۰ حساب بانکی متعلق به ۷۲ نفر از مدیران رده بالای این کمپانی را در اختیار دارد و - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به کمک آنها توانسته ۸.۲ - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - میلیارد وون را از دسترس بازرسان مالیاتی مخفی نگاه دارد.

بزرگترین موبایل ساز دنیا هنوز به این اخبار واکنش نشان نداده، اما باید دید آیا موسس این شرکت قادر است بار دیگر از چنین اتهام مهمی فرار کند یا - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نه.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone