تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17122.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

گوگل کروم ۸۷ منتشر شد؛ بهبود چشمگیر سرعت و قابلیت جستجوی تب‌ها

نسخه ۸۷ مرورگر کروم منتشر شد. از مهم‌ترین تغییرات این نسخه می‌توان به عملکرد سریع‌تر، امکان جستجوی تب‌ها و قابلیت جدید Chrome Actions اشاره کرد. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات کروم ۸۷ اولویت دادن به تب‌های ...

نسخه ۸۷ مرورگر کروم منتشر شد. از مهم‌ترین تغییرات این نسخه می‌توان به عملکرد سریع‌تر، امکان جستجوی تب‌ها و قابلیت جدید Chrome Actions اشاره کرد.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات کروم ۸۷ اولویت دادن به تب‌های باز برای وارد کردن فشار کمتر بر پردازنده سیستم است. - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - گوگل می‌گوید نسخه جدید کروم «بزرگ‌ترین بهبود عملکرد در سال‌های اخیر را داشته و مصرف CPU را حداکثر ۵ برابر کاهش و شارژدهی باتری را ۱.۲۵ ساعت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - افزایش می‌دهد.»

گوگل می‌گوید نسخه جدید کروم ۲۵ درصد سریع‌تر باز می‌شود - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - و سایت‌ها را تا حداکثر ۷ درصد سریع‌تر بارگذاری - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - می‌کند. به گفته گوگل این بهبود عملکرد بدون استفاده از رم و انرژی بیشتر امکان پذیر شده است.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان

نسخه جدید کروم حالا  - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - قابلیت جدید جستجوی تب‌ها را ارائه می‌کند و همانطور که از نامش پیداست برای کاربرانی که در آن واحد ده‌ها تب را باز کرده‌اند، کاربردی خواهد بود. حالا به لطف دکمه‌ای - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - که به سمت راست و بالای مرورگر اضافه شده می‌توانید لیستی از تب‌های باز را مشاهده کرده و با تایپ کردن تب دلخواه را به سرعت پیدا کنید. این قابلیت ابتدا برای کروم بوک‌ها فعال شده و در ادامه به نسخه دسکتاپ و سیستم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - عامل کروم می‌آید.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان

قابلیت جدیدی به نام Chrome Actions به نوار آدرس کروم ۸۷ شده است. به کمک این قابلیت می‌توانید کارهایی که در حالت عادی برای انجام دادنشان - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - باید به تنطیمات مرورگر رفت را به سرعت انجام دهید. برای مثال حالا با تایپ کردن عبارت delete history دکمه مخصوص این کار ظاهر می‌شود و می‌توان مستقیماً از نوار آدرس - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - تاریخچه را پاک کرد. گوگل می‌گوید این قابلیت در هفته‌های آتی فعال می‌شود، بنابراین ممکن است بلافاصله پس از آپدیت کردن کروم آن را نبینید.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان

قابلیت بعدی، نمایش کارت‌ها پس از باز کردن تب جدید در کروم است. گوگل می‌گوید این قابلیت در هفته‌های آتی فعال می‌شود - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - به کمک آن می‌توانید ادامه کارها را از سر بگیرید. برای - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - مثال اگر در مورد یک غذای خاص در حال جستجو بودید و این کار - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - را نصفه و نیمه رها کردید، کروم به شما کارت‌هایی نشان می‌دهد که با کلیک کردن روی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - آن‌ها می‌توانید به سایت‌های اخیراً بازدید شده و محتواهای مرتبط بروید که به گفته گوگل در زمان صرفه جویی می‌کند. کارت‌ها - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - در حال حاضر «برای برخی از کاربران» و زیر قسمت Shortcuts نمایش داده می‌شوند.

در نهایت بد نیست اشاره کنیم که آیکن نسخه macOS مرورگر کروم نیز تغییر کرده تا با ظاهر جدیدترین نسخه این سیستم عامل یعنی Big Sur هماهنگ شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone