تعمیرات یخچال امرسان در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16890.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با اپلیکیشن Loudly؛ بوستر صدا و اکولایزر گوشی‌های اندرویدی

استفاده از برنامه تقویت صدا روش ساده‌ای است که به بعضی محدودیت‌های گوشی غلبه کنید. حتما برایتان پیش آمده که در محیط شلوغی باشید و بخواهید صدایی را از گوشی بشنوید، اما اسپیکرها شما را ...

استفاده از برنامه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بابلسر استان مازندران - تقویت صدا روش ساده‌ای است که به بعضی محدودیت‌های گوشی غلبه کنید. حتما برایتان پیش آمده که در محیط شلوغی باشید و بخواهید صدایی را - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بابلسر استان مازندران - از گوشی بشنوید، اما اسپیکرها شما را یاری نکرده‌اند.

یا اینکه هدفون در گوش گذاشته‌اید اما کیفیت آهنگ یا فایل صوتی آنقدری مناسب نبوده که با نهایت ولوم هم بتوان آن را به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بابلسر استان مازندران - درستی شنید. اپلیکیشن Loudly در چنین مواقعی می‌تواند راه‌گشای مشکل شما باشد.

این برنامه تقویت صدا که برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شده چند کار مهم برایتان انجام می‌دهد. اولین کار تقویت صدای اسپیکرهاست. این موضوع برای - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بابلسر استان مازندران - مواقعی اهمیت دارد که در جاهای شلوغ حتما بخواهید صدای نوتیفیکیشن گوشی را بشنوید. خوشبختانه Loudly با سازگاری با Notification Settings اندروید این امکان را به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بابلسر استان مازندران - شما می‌دهد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر بابلسر استان مازندران

اما دسترسی به اکولایزر و بوستر صدا هم جزو امکانات خوب Loudly هستند. اپلیکیشن یک اکولایزر دستی پنج کاناله در اختیارتان قرار داده که با بالا و پایین کردن گزینه‌ها بتوانید به تعادل خوبی بین باس - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بابلسر استان مازندران - و تریبل صدا برسید.

این گزینه در استفاده از بوستر صدا اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که هر قدر درجه بوستر را بالاتر ببرید، صدا در اثر حجیم شدن ممکن است به شدت بم شده و صدای خش خش ایجاد کند که خوشبختانه با دستکاری اکولایزر دستی می‌توانید جلوی این موضوع را بگیرید. اپلیکیشن Loudly به خوبی با مدیاپلیر پیش‌فرض گوشی شما هم همگام‌ می‌شود - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بابلسر استان مازندران - و امکان کنترل مدیا از همان محیط برنامه را هم دارید.

این - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بابلسر استان مازندران - مزیت خوبیست که برای تست اکولایزر و بوستر نیازی به خروج از اپ نداشته باشید. با تمام این مزایا اما Loudly در سراسر محیطش به شما تبلیغات نشان می‌دهد که شاید برای عده‌ای مواجه شدن با آن‌ها خیلی خوشایند نباشد. بنابراین توصیه می‌کنیم برای برخورد نکردن با این موضوع به سراغ نسخه پرو اپ بروید.

Loudly به عنوان یک برنامه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بابلسر استان مازندران - تقویت صدا کارش را به درستی انجام می‌دهد. اما باید حواستان باشد که خیلی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بابلسر استان مازندران - در تقویت صدا افراط نکنید چرا که این موضوع در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بابلسر استان مازندران - بلندمدت می‌تواند باعث آسیب به شنوایی شما یا اسپیکر گوشی‌تان شود.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر بابلسر استان مازندران

Loudly - Louder Volume Amplifier

سازنده: appsRock قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.4 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone