🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  4. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29084.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت 99 دامنه اینترنتی منتسب به هکرهای ایرانی را در اختیار گرفت

مجموعه اسنادی که امروز منتشر شده نشان می دهند مایکروسافت طی چند ماه اخیر به شکل پنهانی در حال جدال با هکرهای منتسب به ایران بوده است. غول دنیای نرم افزار با طرح شکایت و ...

مجموعه اسنادی که امروز منتشر شده نشان می دهند مایکروسافت طی چند ماه اخیر به شکل پنهانی در حال جدال با هکرهای منتسب به ایران بوده است.

غول دنیای نرم افزار با طرح شکایت و دریافت حکم دادگاه توانسته کنترل 99 دامنه اینترنتی را در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - اختیار بگیرد. این دامنه ها پیش از این به گروهی از هکرهای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - ایرانی تعلق داشتند که در دنیای امنیت سایبری با اسم های APT35، فسفرس، چارمین کیتن - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - و تیم امنیتی ایجکس شناخته می شوند.

هدف اصلی این دامنه ها، اجرای عملیات فیشینگ بوده است. هکرهای APT35 این دامنه ها را با استفاده از اسامی سایت های معتبر مانند مایکروسافت، یاهو و دیگران ثبت کرده و سپس از آنها برای سرقت اطلاعات لاگین کاربران استفاده می کردند. روش فیشینگ تقریباً به اندازه دنیای کامپیوتر قدمت دارد ولی هنوز هم با درصد بالایی به موفقیت می رسد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان

بین دامنه هایی که اکنون در اختیار مایکروسافت قرار گرفته، سایت هایی نظیر outlook-verify.net و yahoo-verify.net و verification-live.com و myaccount-services.net به چشم - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - می - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر جوانرود استان کردستان - خورند. به گفته مایکروسافت، نهادهای ثبت کننده این دامنه ها همکاری کامل را با آنها داشته اند و به محض دریافت حکم دادگاه، مالکیت این دامنه ها را به مایکروسافت انتقال داده اند.

شرکت های مختلف معمولاً از حکم دادگاه برای ضبط دامنه هایی استفاده می کنند که حقوق مالکیت معنوی یا اعتبار برند آنها را نقض کرده باشند. با این حال مایکروسافت طی سال های اخیر از این راهکار برای مقابله با هکرها هم بهره برده است. تابستان سال گذشته میلادی هم شاهد حکم مشابهی برای انتقال مالکیت دامنه های متعلق به هکرهای روسی موسوم به APT28 بودیم که با نام های استرانتیوم یا فنسی بیر هم شناخته می شدند. مایکروسافت در این اقدام موفق شد 91 دامنه متعلق به APT28 را در اختیار بگیرد.

گفتنیست پیش از این فقط نهادهای امنیتی آمریکا از حکم دادگاه برای کنترل دامنه ها و از کار انداختن شبکه های بدافزاری بات نت استفاده می کردند اما حالا می بینیم دادگاه های این کشور به درخواست شرکت های بزرگ مثل مایکروسافت هم پاسخ می دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone