🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10657.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی خانواده آیفون ۱۳ تغییرات داخلی آن‌ها را به نمایش می‌گذارد [تماشا کنید]

مدت کوتاهی پس از ورود گوشی‌های سری آیفون ۱۳ به بازار، شاهد انتشار ویدیوهای کالبدشکافی آن‌ها هستیم. این ویدیوها قطعات داخلی جدیدترین گوشی‌های اپل را به نمایش می‌گذارند و همچنین ظرفیت باتری آن‌ها را مشخص ...

مدت کوتاهی پس از ورود - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تالش استان گیلان - گوشی‌های سری آیفون ۱۳ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تالش استان گیلان - به بازار، شاهد انتشار ویدیوهای کالبدشکافی آن‌ها هستیم. این ویدیوها قطعات داخلی جدیدترین گوشی‌های اپل را به نمایش می‌گذارند و همچنین ظرفیت باتری آن‌ها را مشخص می‌کنند.

چندین کانال در یوتیوب دست به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تالش استان گیلان - کالبدشکافی خانواده آیفون ۱۳ زده‌اند و وب‌سایت مطرح iFixit هم در ویدیویی بطور زنده آن‌ها را کالبدشکافی کرد، هرچند به تعمیرپذیری آن‌ها امتیازی نداد. در این مطلب ویدیوهای کالبدشکافی آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی توسط شرکت تعمیرات آلمانی Kuputt.de را مشاهده می‌کنید.

ویدیوی کالبدشکافی آیفون 13

ویدیوی کالبدشکافی آیفون 13 مینی

اگرچه در ویدیوها توضیح زیادی وجود ندارد، اما همه می‌دانیم که باز کردن گوشی‌های هوشمند ریسک‌های مخصوص به خودش را دارد. با این حال، به نظر می‌رسد می‌توان به راحتی گوشی‌های سری آیفون ۱۳ را باز کرد.

اپل طراحی داخلی قطعات این گوشی‌های هوشمند را تغییر داده که ظاهرا دلیل دستیابی به فضای بیشتر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تالش استان گیلان - برای باتری بزرگتر بوده. - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تالش استان گیلان - کوپرتینویی‌ها در این هدف موفق بوده‌اند و با افزایش - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تالش استان گیلان - ظرفیت باتری، به شارژدهی بالاتری هم دست پیدا کرده‌اند.

طبق ویدیوهای کالبدشکافی گوشی‌های خانواده آیفون 13، ظرفیت باتری آن‌ها به شرح زیر است:

  • آیفون ۱۳ مینی: ۲۴۰۶ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تالش استان گیلان - میلی آمپر ساعت
  • آیفون ۱۳: ۳۲۲۷ میلی آمپر ساعت
  • آیفون ۱۳ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تالش استان گیلان - پرو: ۳۰۹۵ میلی آمپر ساعت
  • آیفون ۱۳ پرو مکس: ۴۳۵۲ میلی آمپر ساعت

ظرفیت باتری این محصولات نسبت به نسل گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده و سری آیفون ۱۲ با باتری‌های کوچکتری روانه بازار شده بودند:

  • آیفون ۱۲ مینی: ۲۲۲۷ میلی آمپر ساعت
  • آیفون ۱۲: - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تالش استان گیلان - ۲۸۱۵ میلی آمپر ساعت
  • آیفون ۱۲ پرو: ۲۸۱۵ میلی آمپر ساعت
  • آیفون ۱۲ پرو مکس: ۳۶۸۷ میلی آمپر ساعت

اپل در زمان معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۳ از افزایش شارژدهی آن‌ها خبر داد و طبق ویدیویی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تالش استان گیلان - که اخیرا منتشر شده، ظاهرا ادعای کوپرتینویی‌ها درست بوده و این گوشی‌ها بسیار بیشتر از نسل قبلی‌شان دوام می‌آورند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone