🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10807.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

پوشش زنده رویداد گلکسی آنپکد؛ رونمایی از گوشی‌های تاشو سامسونگ

سامسونگ امروز در رویداد آنپکد از جدیدترین محصولاتش شامل نسل جدید گوشی‌های تاشو خود رونمایی خواهد کرد و ما در دیجیاتو مانند همیشه، این مراسم را به صورت زنده پوشش خواهیم داد. مدت‌هاست منتظر رونمایی ...

سامسونگ امروز در رویداد آنپکد از جدیدترین محصولاتش شامل نسل جدید گوشی‌های تاشو خود رونمایی خواهد کرد و - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اصفهان استان اصفهان - ما در دیجیاتو مانند همیشه، این مراسم را به صورت زنده پوشش خواهیم داد.

مدت‌هاست منتظر رونمایی از نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ هستیم و در هفته‌های گذشته اطلاعات و تصاویر زیادی درباره این محصولات منتشر شده است.

کره‌ای‌ها در مراسم آنپکد فردا از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اصفهان استان اصفهان - زد فلیپ ۳ رونمایی می‌کنند. این محصولات به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز می‌شوند، از نمایشگر امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و همچنین با پشتیبانی از استاندارد IPX8 در برابر نفوذ آب مقاوم خواهند بود.

البته در کنار این گوشی‌های هوشمند، سامسونگ از ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ هم رونمایی خواهد کرد که در مدل‌های استاندارد و کلاسیک روانه بازار می‌شود. همین امروز کره‌ای‌ها تراشه مورد استفاده در این گجت پوشیدنی یعنی W920 را معرفی کردند. از دیگر محصولات احتمالی این مراسم می‌توان به ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز ۲ به - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اصفهان استان اصفهان - همراه قلم مخصوص گوشی‌های تاشو و لوازم جانبی متنوع اشاره کرد.

دیجیاتو این مراسم را به صورت زنده پوشش می‌دهد. مانی قاسمی و حمید مقدسی در پوشش زنده این رویداد همراه شما خواهند بود. برای مشاهده این مراسم کافیست امروز ساعت ۱۸:۱۵ به همین مطلب مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone