تعمیرات یخچال سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13188.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

قیمت، مقدار حافظه و رنگ‌های مختلف پوکو X3 پرو فاش شد

شرکت پوکو ۲۲ و ۳۰ مارس برابر با ۲ و ۱۰ فروردین دو مراسم برگزار می‌کند که انتظار داریم حداقل در یکی از آن‌ها شاهد رونمایی رسمی از پوکو X3 پرو باشیم. حالا یک خرده‌فروشی ...

شرکت پوکو ۲۲ و ۳۰ مارس برابر با ۲ و ۱۰ فروردین دو مراسم برگزار می‌کند که انتظار داریم حداقل در یکی از آن‌ها شاهد رونمایی رسمی از پوکو X3 پرو باشیم. حالا یک خرده‌فروشی اروپایی قیمت نسخه‌های مختلف این تلفن هوشمند - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران - را فاش کرده است.

اگر - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران - گزارش امروز وب‌سایت DealnTech درست باشد، پوکو X3 پرو با قیمت پایه ۲۶۹ یورو به بازار می‌آید و حداقل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. قیمت این گوشی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران - در مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به ۳۱۹ - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران - یورو می‌رسد. انتظار داریم که پوکو X3 را در سه رنگ برنزی، آبی و مشکی ببینیم.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران

پوکو X3 پرو احتمالا از اسنپدراگون ۸۶۰ استفاده می‌کند که طبق شایعات قدرت بالاتری نسبت به اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس دارد. این گوشی همچنین از دوربین عقب چهارگانه بهره خواهد برد که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و سه لنز فوق عریض، ماکرو و تشخیص عمق است. پوکو X3 پرو انرژی خود را از یک باتری ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌گیرد که - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران - از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این موبایل احتمالا از رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار است ولی هنوز نمی‌دانیم که این نمایشگر پنل AMOLED دارد یا LCD.

مراسم ۲ فروردین که توسط اکانت جهانی پوکو تبلیغ شده احتمالا علاوه بر پوکو X3 پرو - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران - میزبان رونمایی از پوکو F3 هم خواهد بود. ولی مراسم ۱۰ فروردین توسط اکانت هندی پوکو اعلام شده که به احتمال زیاد فقط میزبان رونمایی از پوکو X3 پرو است. گفته شده که پوکو F3 کمی دیرتر به بازار هند می‌رسد و ممکن است با نام شیائومی می 11X در این کشور عرضه شود.

پوکو F3 احتمالا موبایلی با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد بود. - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران - برخی شایعات می‌گویند این گوشی همان - تعمیرات یخچال سینجر در شهر شیرگاه استان مازندران - ردمی K40 است که پیش‌تر در ماه فوریه در چین معرفی شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone