تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17143.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اولین ساعت هوشمند سیتیزن با نمایشگر لمسی و Wear OS معرفی شد

سیتیزن از «CZ Smart» به عنوان اولین ساعت هوشمندش با نمایشگر تمام لمسی، سیستم عامل «Wear OS» در کنار چیپست اسنپدراگون Wear 3100 رونمایی کرد. ساعت هوشمند سیتیزن در سه مدل به بازار عرضه خواهد ...

سیتیزن - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - از «CZ Smart» به عنوان اولین ساعت هوشمندش با نمایشگر تمام لمسی، سیستم عامل «Wear OS» در کنار چیپست اسنپدراگون Wear 3100 رونمایی کرد.

ساعت هوشمند سیتیزن در سه مدل به بازار عرضه خواهد شد. همگی مدل‌ها از قاب با قطر 46 میلی‌متری از جنس استیل ضد زنگ با حاشیه آلومینیومی بهره می‌برند. رنگ حاشیه، قاب و بند مدل‌های مختلف ساعت‌ هوشمند جدید با یکدیگر متفاوت است.

یکی از مدل‌ها با بند سیلیکونی سرمه‌ای رنگ و حاشیه‌ای از همان رنگ با بدنه‌ای از جنس استیل به بازار عرضه خواهد شد. مدل دوم نیز از جنس استیل ضد زنگ، بند مشکی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - و حاشیه قرمز و مشکی بهره می‌برد. درنهایت مدل سوم با بدنه استیل ضد زنگ و روکش - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - یونی و بندی از همان جنس به بازار عرضه می‌شود.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان

در قسمت مربوط به کوک ساعت دو دکمه دیده می‌شود. هنوز مشخص نیست این دو دکمه برای کارکردن با منوهای سیستم عامل Wear تعبیه شده یا خیر. طراحی حاشیه‌های ساعت هوشمند سیتیزن بسیار زیبا است و کاربران می‌توانند بندهای مختلفی برای ساعت هوشمند خود از فروشگاه آنلاین این شرکت سفارش بدهند.

ساعت هوشمند CZ Smart مجهز به نمایشگر 1.28 اینچی AMOLED - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - با رزولوشن 416 در 416 پیکسل است و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - از چیپست اسنپدراگون - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - Wear 3100 بهره می‌برد که ممکن است نتواند عملکرد مورد نیاز برای سیستم عامل Wear OS را تامین کند. این در حالی است که برخی از ساعت‌های هوشمند فعلی بازار با چیپست قدرتمند Wear 4100 - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - به بازار عرضه می‌شوند.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان

از این زاویه با وجودی که ساعت هوشمند جدید سیتیزن از طراحی زیبایی بهره می‌برد؛ اما از نظر فنی و چیپست مورد استفاده در آن، کمی ناامید کننده است.

CZ Smart مجهز به حسگر ضربان قلب، GPS ، NFC ، اسپیکر و میکروفون برای برقراری تماس‌ها - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - است و از حافظه داخلی 8 گیگابایتی بهره می‌برد. کاربران می‌توانند این ساعت هوشمند را با قیمت 395 دلار خریداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone