تعمیرات یخچال هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13448.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

قطعی سرویس CDN، بسیاری از سایت‌های مطرح جهان را از دسترس خارج کرد

خیلی از سایت‌ها و سرویس‌های محبوب اینترنتی از جمله آمازون، ردیت، اسپاتیفای، توییچ، استک اورفلو، گیت‌هاب، هولو، اچ‌بی‌او مکس، پی‌پل و خبرگزاری‌هایی مثل CNN، گاردین، نیویورک تایمز، بی‌بی‌سی و فایننشال تایمز به خاطر قطعی یک ...

خیلی از سایت‌ها و سرویس‌های محبوب اینترنتی از - تعمیرات یخچال هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - جمله آمازون، ردیت، - تعمیرات یخچال هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - اسپاتیفای، توییچ، استک اورفلو، گیت‌هاب، هولو، اچ‌بی‌او مکس، پی‌پل - تعمیرات یخچال هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - و خبرگزاری‌هایی مثل CNN، گاردین، نیویورک تایمز، بی‌بی‌سی و فایننشال تایمز به خاطر قطعی یک سرویس CDN از دسترس خارج شده‌اند.

به گزارش مدیر محصول نشریه فایننشال تایمز، سرویس محبوب سی‌دی‌ان Fastly ساعتی پیش دچار مشکل شده و بسیاری از سایت‌های محبوب و پرمخاطب را از کار انداخته است. علاوه بر - تعمیرات یخچال هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - موارد بالا می‌توانیم به قطعی وب‌سایت دولت بریتانیا، Quora و شاپیفای هم اشاره کنیم. برخی از سرویس‌های یاد شده به‌طور کامل از - تعمیرات یخچال هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - دسترس خارج شده‌اند، ولی برخی با مشکلات جزئی مثل دسترسی به فونت‌ها یا تصاویر روبرو هستند.

سرویس سی‌دی‌ان - تعمیرات یخچال هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - یک شبکه تحویل محتواست که داده‌ها را در سرورهای محلی کش می‌کند - تعمیرات یخچال هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - تا کاربران سریع‌تر به سایت‌ها و سرویس‌ها دست پیدا کنند. این سرویس‌ها در طول زمان ویژگی‌های خود را افزایش داده و حالا به توزیع مناسب بار، جلوگیری - تعمیرات یخچال هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - از حملات DDoS و ارائه قابلیت‌های امنیتی می‌پردازند.

در حال حاضر در سراسر دنیا فقط چند سی‌دی‌ان هستند که می‌توانند حجم - تعمیرات یخچال هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - بالای ترافیک سایت‌های - تعمیرات یخچال هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - محبوب را مدیریت کنند و به همین خاطر مسئولیت حساس و سنگینی دارند، چون قطعی خدمات این - تعمیرات یخچال هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - شرکت‌ها به معنای از کار افتادن شمار زیادی از سرویس‌ها و سایت‌ها خواهد بود.

تعمیرات یخچال هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل

شرکت «فستلی» در صفحه وضعیت سرویس‌های خود اعلام کرده که در حال حاضر مشغول ارزیابی تاثیرات ناشی از این قطعی است. ظاهرا مشکل فقط به یک دیتاسنتر خاص محدود نیست و فستلی در سراسر دنیا با اختلال مواجه شده است. اگر می‌خواهید از خدمات - تعمیرات یخچال هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - این سایت‌ها استفاده کنید، فعلا باید منتظر بمانید. احتمال داده می‌شود که تا ساعاتی دیگر - تعمیرات یخچال هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - سایت‌ها و سرویس‌ها کم‌کم به جریان فعالیت عادی خود برگردند.

فستلی در سال ۲۰۱۹ سهام خود را عمومی کرد - تعمیرات یخچال هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - و قیمت آن هم‌اکنون ۴۸ دلار است. اعلام خبر قطعی سرویس‌های این شرکت موجب افت ۵ درصدی قیمت سهام فستلی نسبت به - تعمیرات یخچال هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - قیمت پایانی روز معاملاتی گذشته شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone