تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20262.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات وان پلاس «نورد» پیش از رونمایی؛ دوربینی در حد پرچمدارها

میان رده جدید وان پلاس به نام «نورد» (Nord) در رویداد مجازی در تاریخ ۳۱ تیر رونمایی خواهد شد. حال به فاصله تقریباً دو هفته تا این مراسم، برخی از مشخصات این گوشی فاش شده ...

میان رده جدید وان پلاس - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - به نام «نورد» (Nord) در رویداد مجازی در تاریخ ۳۱ تیر رونمایی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - خواهد شد. حال به فاصله تقریباً دو هفته تا این مراسم، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - برخی از مشخصات این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - گوشی فاش شده است.

بر اساس گزارش TechRadar، وان پلاس - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - نورد از دوربین چهارگانه با - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار بوده و دوربین ۸ مگاپیکسلی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - با لنز فوق عریض، سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو و حسگر ۲ مگاپیکسلی عمق سنج کنار آن قرار گرفته‌اند.

در ادامه گزارش نوشته شده که وان پلاس نورد از لحاظ ظاهری شبیه وان پلاس ۸ خواهد بود، با این تفاوت که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - ماژول دوربین در این میانرده به سمت چپ منتقل شده و نمایشگر نیز برای پذیرایی از دوربین سلفی دوگانه (۳۲ مگاپیکسلی اصلی و ۸ مگاپیکسلی عمق سنج) کمی بزرگ تر شده است.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان

«Carl Pei»، یکی از طراحان وان پلاس نورد پیشتر در گفتگویی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - اختصاصی با TechRadar گفت که این میان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - رده از لحاظ کیفیت دوربین مشابه گوشی‌های پرچمدار عمل می‌کند. حال با توجه احتمال مجهز شدن این گوشی به چهار دوربین با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، انتظارات از دوربین بالا رفته است. این طراح در ادامه گفت که قلب تپنده وان پلاس - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - نورد چیپست اسنپدراگون 756G - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - است که سرعت پردازشی مناسب و پشتیبانی از شبکه 5G را برای این میان رده به ارمغان می‌آورد.

قیمت وان پلاس نورد به طور رسمی تأیید نشده، اما یک خرده فروشی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - رومانیایی به نام evoMAG آن را به قیمت تقریبی ۵۳۵ دلار لیست کرده است. البته این فروشگاه از رندر اولیه نورد استفاده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بانه استان کردستان - کرده و درج این قیمت نیز با توجه به این که وان پلاس پیشتر به طور غیر مستقیم گفته بود کمتر از ۵۰۰ دلار است، کمی عجیب به نظر می‌رسد.

باقی مشخصات وان پلاس نورد به شکل رسمی تأیید نشده، اما شایعات حاکی از آنند که این میان رده از ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیابایت حافظه داخلی، نمایشگر ۶.۵۵ اینچی امولد با نرخ رفرش ۹۰ هرتز، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و باتری ۴ هزار و ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی برخوردار است. این اطلاعات رسمی نبوده و در حال حاضر باید با کمی شک و تردید به آنها نگریست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چکاوک نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روز بخیر اطراف مرزبان بانه یخچال وستینگهاوس RC131GCD6 هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در مرزبان شهر بانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone