تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10373.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۳ پرو مکس بالاترین امتیاز نمایشگر را از DxOMark دریافت کرد

نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس، قدرتمندترین گوشی اپل برای سال ۲۰۲۱ توسط وب‌سایت DxOMark بررسی شده و با کسب امتیاز ۹۹، بالاتر از هر دستگاه دیگری قرار گرفته. پیش از این، هواوی P50 پرو با ...

نمایشگر آیفون ۱۳ - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - پرو مکس، قدرتمندترین گوشی اپل برای سال ۲۰۲۱ توسط وب‌سایت DxOMark بررسی شده و با کسب - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - امتیاز ۹۹، بالاتر از هر دستگاه دیگری قرار گرفته. پیش از این، هواوی P50 پرو با امتیاز ۹۳ در صدر فهرست قرار داشت.

بر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - اساس داده‌های DxOMark، امتیاز ۹۹ کسب شده توسط آیفون ۱۳ پرو مکس بالاترین امتیازی است که تاکنون این مرجع به یک موبایل داده است. این مرجع از روان بودن نمایشگر و دقتش در هنگام کار با آن، بازتولید عالی رنگ و همچنین رندر فوق‌العاده HDR10 خبر داده که - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - منجر به تجربه مولتی‌مدیا لذت‌بخشی در تمام شرایط می‌شود. این گوشی از نمایشگر ۶.۷ اینچی اولد با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ بهره می‌برد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل

DxOMark - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - همچنین نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس را خیره‌کننده عنوان کرده و افزوده که تقریبا در تمام شرایط خوانایی این دستگاه عالی است. با این حال، به گفته این وب‌سایت، نمایشگر گوشی اپل در تنظیمات پیش‌فرض خود به اندازه کافی برای استفاده در شب روشن نیست. علاوه بر این، - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - هنگامی که فیلتر نور - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - آبی دستگاه روشن است، نور نارنجی بیش از اندازه دیده می‌شود.

یکی دیگر از ضعف‌های نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس، تجربه بازی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - با آن است. DxOMark معتقد است که اجرای بازی‌ها روی این گوشی پرچمدار می‌تواند روان‌تر شود. با این وجود، پرچمدار قدرتمند کوپرتینویی‌ها به راحتی توانسته گوشی‌های رقیب مانند هواوی P50 پرو یا گلکسی S21 اولترا سامسونگ با امتیاز ۹۱ را شکست دهد و به رهبر جدید این بخش از بررسی‌های DxOMark تبدیل شود.

DxOMark در ادامه گزارش خود تایید کرده که اپل نسبت به نسل قبل گوشی‌هایش، سری آیفون - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - ۱۳ را با پیشرفت‌های قابل توجهی روانه بازار کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone