تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10025.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

بنیاد مرزهای الکترونیکی خواستار کنار گذاشتن کامل ویژگی ایمنی کودکان اپل شد

بنیاد مرزهای الکترونیکی (EFF) ضمن ابراز خوشحالی از به تعویق افتادن پروژه مبارزه با کودک آزاری اپل، اکنون از این شرکت می‌خواهد از این وضعیت فراتر رفته و کلا چنین برنامه‌ای را برای همیشه متوقف ...

بنیاد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - مرزهای الکترونیکی (EFF) ضمن ابراز خوشحالی از به تعویق افتادن پروژه مبارزه با کودک آزاری اپل، اکنون از این شرکت می‌خواهد از این وضعیت فراتر رفته و کلا چنین برنامه‌ای را برای همیشه متوقف کند.

این نهاد اکنون از اپل درخواست کرده این پروژه را برای همیشه کنار بگذارد و در آینده نیز آن را دنبال نکند. در بیانیه منتشر شده از سوی این بنیاد، با اشاره به انتقادهای مطرح شده در مورد این پروژه، برخی ویژگی‌های آن که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - باعث نقض قوانین حریم خصوصی می‌شود نیز برشمرده شده‌اند. در بخشی از بیانیه آمده است که تصمیم اپل برای اسکن پیام‌ها و عکس‌های iCloud می‌تواند مغایر با قوانین باشد.

درخواست EFF از اپل برای کنار گذاشتن برنامه‌های مبارزه با کودک آزادی تاکنون به امضای ۲۵۰,۰۰۰ نفر رسیده است. این درخواست علاوه بر درخواست‌های قبلی گروه‌هایی مانند Fight for the Future و OpenMedia است - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - که در مجموع بیش از ۵۰,۰۰۰ امضا جمع آوری کرده‌اند.

اپل از چندی قبل پروژه‌‌ای در جهت مبارزه با کودک آزاری و جلوگیری از سوءاستفاده از کودکان را دنبال می‌کند که از طریق اسکن کردن تصاویر کاربران قبل از آپلود روی آی‌کلود، می‌تواند موارد نامناسب را تشخیص داده و در صورت نیاز نهادهای قضایی و اجرایی را باخبر کند. بعد از انتشار اخبار این پروژه، بسیاری از نهادهای قانونگذار و حتی کارمندان اپل نسبت به آن واکنش منفی نشان دادند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان

ائتلافی از ۱۰۰ نهاد فعال حوزه حقوق شهروندی و حریم خصوصی در نامه‌ای سرگشاده از اپل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - درخواست کردند تا طرح جنجالی در نظر گرفتن ابزارهای نظارتی در محصولات خود برای مبارزه با کودک آزاری را لغو کند.

پس از آنکه نهادهای قانونگذار، بسیاری از افراد فعال در حوزه فناوری و حتی کارمندان اپل تصمیم این شرکت را در مورد پروژه مبارزه با کودک آزاری زیر سوال بردند،‌ کوپرتینویی‌ها اعلام کردند که این برنامه جنجالی را به تعویق - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - انداخته‌اند تا در ماه‌های آینده زمان بیشتری برای جمع آوری اطلاعات صرف - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر رودبار استان گیلان - کرده و برنامه‌ای بهبودیافته را دنبال کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone