🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40558.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

موبایل Redmi 5A شیائومی با قیمت زیر صد دلار معرفی شد

در حالی که تنها دو ماه از رونمایی موبایل Redmi Note 5A شیائومی می گذرد، شرکت چینی یک اسمارت فون نسبتا ریز نقش به نام Redmi 5A را معرفی کرده. این محصول قرار است با برچسب ...

در حالی که تنها دو ماه از رونمایی موبایل Redmi - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - Note 5A شیائومی می گذرد، شرکت چینی یک اسمارت فون نسبتا ریز نقش - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به نام Redmi 5A را معرفی کرده.

این محصول قرار است با برچسب قیمتی ۹۱ دلار به بازار عرضه شود که از این لحاظ در سطحی برابر با نسخه پیشینش یعنی Redmi 4A قرار می گیرد و می توان آن را یکی از مقرون به صرفه ترین تلفن های هوشمند اندرویدی دانست.

در ازای پرداخت این مبلغ نسبتا اندک خریداران دستگاه به امکاناتی نظیر نمایشگر ۵ اینچی با رزلوشن 720p و چیپست اسنپدراگون ۴۲۵ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دست پیدا می کنند. این موبایل به جدیدترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI 9 مجهز است و در کنار آن دو گیگابایت رم ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز برایش در نظر گرفته شده. اما اگر تصور می کنید که به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید می توانید از طریق کارت حافظه مایکرو اس دی آن را ارتقاء دهید (در واقع یک درگاه هیبریدی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دوگانه برای قراردادن سیم کارت و کارت حافظه برای آن در نظر گرفته شده).

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

Redmi 5A به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (با گشودگی دهانه لنز f/2.2) مجهز گردیده و یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی نیز برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری برایش در نظر گرفته شده. در انتها بد نیست اشاره کنیم که دوربین اصلی این موبایل قابلیت ضبط ویدیوهای 1080p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرگل نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روز بخیر منطقه روستای جوبن رستم‌آباد گیلان هم تعمیرات دارید.
پاسخ: بله در روستای جوبن شهر رستم‌آباد گیلان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone