🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21810.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

توسعه باتری سدیم-یون قابل رقابت با مدل‌های لیتیوم-یونی

سدیم از عنصرهایی است که در طبیعت به وفور و با قیمت ارزان یافت می‌شود. به همین دلیل باتری‌های سدیم-یون پتانسیل جایگزین شدن با باتری‌های لیتیوم-یون را دارند؛ البته به شرط این که برخی از ...

سدیم از عنصرهایی است که در طبیعت به وفور و با قیمت ارزان یافت می‌شود. به همین دلیل باتری‌های سدیم-یون پتانسیل جایگزین شدن با باتری‌های لیتیوم-یون را دارند؛ البته به شرط این که برخی از مشکلات آنها حل شود. محققان دانشگاه ایالتی واشینگتن اخیرا موفق شده‌اند یکی از مهمترین - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان - مشکلات باتری سدیم-یون را رفع کنند. این موضوع نوید بخش تحولی مهم در عرصه باتری‌ها خواهد بود.

به گفته - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان - محققان باتری سدیم-یون جدید می‌تواند از نظر میزان انرژی ذخیره شده و چرخه شارژ با برخی از باتری‌های لیتیوم-یون موجود در بازار رقابت کند.

نحوه کارکرد باتری‌های سدیم-یون شباهت زیادی به باتری‌های لیتیوم-یون دارد. با این حال یکی از مشکلاتی که در شکل فعلی باتری‌ سدیم-یون به چشم می‌خورد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان - این است که کریستال‌های سدیم غیر فعال تمایل دارند روی سطح الکترود با بار منفی یعنی کاتد ایجاد شوند. این موضوع باعث از بین رفتن باتری می‌شود. علاوه بر این باتری‌های سدیم توانایی ذخیره انرژی کمتری نسبت به باتری‌های لیتیوم دارند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان
تصویر تزئینی است

«Junhua Song» نویسنده ارشد مقاله از دانشگاه ایالتی واشینگتن به همراه گروه محققان یک کاتد از لایه‌های اکسید فلز و نیز یک الکترولیت مایع با غلظت بالاتر یون‌‌های سدیم تولید کرده‌اند که معتقدند مشکل باتری سدیم-یون را حل می‌کند. در آزمایش‌های این باتری مشخص شده که فعل و انفعالات بین الکترولیت و کاتد به گونه نرم‌تری انجام شده و موجب - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر لنگرود استان گیلان - می‌شود حرکت یون‌های سدیم ادامه یابد و در نتیجه از مشکلات تشکیل کریستال‌های غیر فعال در سطح کاتد جلوگیری شود. در نتیجه باتری سدیم-یون جدید ظرفیتی مشابه برخی باتری‌های لیتیوم-یون و با امکان تولید جریان الکتریسیته مداوم را خواهد داشت و پس از ۱۰۰۰ بار چرخه شارژ تنها ۸۰ درصد از ظرفیت اولیه‌اش را از دست می‌دهد.

محققان این پروژه قصد دارند در قدم بعدی روی نحوه فعل و انفعالات الکترولیت با کاتد تحقیق کنند تا طرح تولید باتری سدیم-یون خود را بهبود دهند و احتمالاْ از مصرف فلزات نادری از جمله کبالت اجتناب نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone