تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20814.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

بزرگترین معامله سال آمریکا؛ Analog با پرداخت ۲۱ میلیارد دلار Maxim را می‌خرد

شرکت سازنده نیمه‌هادی «Analog Devices Inc» از خرید کمپانی «Maxim Integrated Products» خبر داد. ارزش این قرارداد نزدیک به ۲۱ میلیارد دلار بوده که آن را تبدیل به بزرگترین معامله ۲۰۲۰ در آمریکا می‌کند. به ...

شرکت سازنده نیمه‌هادی «Analog Devices Inc» از خرید کمپانی «Maxim Integrated Products» خبر داد. ارزش این قرارداد نزدیک به ۲۱ میلیارد دلار بوده که آن را تبدیل به بزرگترین معامله ۲۰۲۰ در آمریکا می‌کند.

به گزارش رویترز، Analog Devices Inc یا ADI با انجام بزرگترین معامله خود به ارزشی برابر با ۶۸ میلیارد دلار دست پیدا می‌کند که امکان مبارزه با رقیب بزرگتر خود یعنی «Texas Instruments» - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - را به آن می‌دهد.

«Vincent Roche»، مدیرعامل اجرایی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - ADI در مصاحبه‌ای اعلام کرده که ترکیب تیم‌های مهندسی به این کمپانی کمک می‌کند تا تراشه‌های تخصصی برای مشتریان خود مانند سازندگان خودروها طراحی کند. Roche گفته:

«اگر در حال - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - تولید کالا باشید، در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - نهایت از سوی خریداران تحت فشار قرار می‌گیرید، اما ما می‌خواهیم زودتر به این نقطه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - برسیم - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - و تاثیر واقعی روی سطح کاربرد مشتریان داشته باشیم.»

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان

ADI در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - اواسط ماه آوریل و پس از بهبود جزئی ارزش سهام هر دو کمپانی پس از سقوط ناشی از شیوع ویروس کرونا، مذاکره با Maxim را آغاز کرد. ADI که زمانی چنین مبلغی را برای خرید Maxim بالا می‌دانست، حالا به این باور رسیده که در بازار بی‌ثبات کنونی، خرید تمام سهام برای آن منفعت دارد. این دو شرکت طی سه ماه گذشته به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - صورت مجازی برای مذاکره تشکیل جلسه دادند.

این دو کمپانی اعلام کرده که قرارداد اخیر قدرت Maxim در بازار خودرو و دیتاسنترها را افزایش می‌دهد و حضور گسترده‌تر ADI در دنیای ارتباطات و دستگاه‌های پزشکی دیجیتال را نیز در پی خواهد داشت. شرکت ADI که در ایالت «ماساچوست» مستقر است، سنسور، مبدل اطلاعات، آمپلی‌فایر و دیگر دستگاه‌های پردازش سیگنال تولید می‌کند و در صنایع مختلف از حمل نقل و سلامتی تا محصولات مصرفی قابل حمل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مقر Maxim در کالیفرنیا بوده و در زمینه طراحی و ساخت تراشه‌های - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - آنالوگ مورد استفاده در خودروها، ارتباطات، انرژی و مراقبت‌های بهداشتی فعالیت دارد. در طی این قرارداد، دو مدیر اجرایی Maxim عضو هیئت مدیره ADI خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جاوید نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
خب، خرابی رایجی که در یخچال تکنوگاز RT-833 بوجود می آید، افت ولتاژ است. این مشکل باعث می شود درون یخچال سرمایش به درستی انجام نشود و امکان دارد باعث مرگ محتویات درون یخچال شود.

برای تعمیر این مشکل در شهر نجف آباد منطقه جلال آباد، بهترین راه این است که یک تکنسین تخصصی را استخدام کنید. البته می توانید از فروشگاه محصولات الکترونیکی محلی برای پیدا کردن یک تکنسین موثر استفاده کنید.

اما اگر خودتان مایلید این مشکل را حل کنید، می توانید از موارد زیر برای رفع خرابی استفاده کنید:
1- ابتدا کنترل کنید که آیا تمام قطعات الکتریکی مربوط به یخچال به درستی برق می گیرند یا نه.
2- مطمئن شوید که ولتاژبرق در محدوده قابل قبول است.
3- اگر ولتاژ قابل قبول است و هنوز مشکل باقی است، بهتر است با توجه به دستورالعمل های سازنده، برای تعمیر یخچال به تکنسین متخصص مراجعه کنید.

به عنوان یک مرد محلی اینجا، توصیه می کنم از فروشگاه های محلی برای پیدا کردن یک تکنسین موثر استفاده کنید. امیدوارم که مشکل شما بی وقفه حل شود



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone