🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  4. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  5. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43221.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

انگلستان فروش خودرو با سوخت فسیلی را تا سال 2040 ممنوع می کند

فرانسه تنها کشوری نیست که قصد دارد خودروهای وابسته به سوخت فسیلی را از خیابان های خود بیرون بیاورد. طبق برنامه های اعلام شده، انگلستان قرار است فروش خودروهای وابسته به سوخت فسیلی را (از ...

فرانسه تنها کشوری نیست که قصد دارد خودروهای وابسته به سوخت فسیلی را از خیابان های خود بیرون بیاورد. طبق برنامه های اعلام شده، انگلستان قرار است فروش خودروهای وابسته به سوخت فسیلی را (از جمله ون ها) از سال 2040 ممنوع کند. این مسئله تمام و کمال به خاطر افزایش کیفیت هوا است.

دولت این کشور ادعا کرده که آلودگی هوا «بزرگترین ریسک محیطی» برای سلامت عمومی مردم است و توقف فروش خودروهای وابسته به سوخت فسیلی می تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به بهبود کیفیت سرعت بخشد. این مسئله بخشی از استراتژی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - 3 میلیارد پوندی است که طی آن دولت موظف است اتوبوس های بیشتری به ناوگان حمل و نقل اضافه کرده، جاده ها - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را اصلاح کند و قوانین ترافیکی را به نفع آب و هوا تغییر دهد.

البته همه از این اتفاق خوشحال نیستند. Greenpeace به گاردین گفته که چنین برنامه ای از هدف خود که کاهش سریع آلودگی بوده بسیار دور است. این سازمان می گوید که باید نواحی هوای پاک مشخص شود و هزینه بیشتری صرف آلودگی زدایی محلی شود. توقف فروش خودروهای قطعا در کوتاه مدت تاثیری ندارد، چون تا 23 سال دیگر که 2040 از راه برسد هیچ کس خودروی خود را به خاطر این قانون عوض نمی کند و آلودگی همچنان - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ادامه می یابد.

با این حال، چنین نقشه ای هنوز هم یک قدم بزرگ است. انگلستان یکی از قدرتمندترین کشورها در صنعت خودروسازی است و ممنوعیت خودروهایی که سوخت فسیلی مصرف می کنند می تواند پیامی را برای تمام برندهای بزرگ دنیا صادر کند. آستون مارتین و جگوار دو برند انگلیسی هستند که همین حالا شروع به تولید خودروهای الکتریکی کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone